mowz Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 vaska bilen i går. Blei det bra synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Jo... blei rein den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 ble jo helt ren den ser det ut som. kjempe pen ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Pen bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Er så sjeldent du vasker den at du legger ut tråd om det? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grohl Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 skal jeg også gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Flinkere til å vaske bil enn å skrive på norsk i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Flinkere til å vaske bil enn å skrive på norsk i hvertfall! Visste ikke at det kreves 6 i norsk for å lage en tråd? Pen bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Icematic Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 nice e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 hehe, jeg skal også lage en ny tråd hver eneste gang jeg vasker bilen, dette blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artofdesign Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Du har en liten glippe mellom døra og karrosseriet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Pen E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Du har en liten glippe mellom døra og karrosseriet... .....EEEh, kan det være for at døra ikke er helt lukket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Jeg har vasket bilen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Så ut som en pen E30 det der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå