Hammerstad Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Dette var rått, noe av det bedre jeg har sett av bilvasking... Hadde du hatt mulighet hadde det vært fint om du kunne ta noen bilder mens du drev på med vaskingen og legge dem ut til oss i diy forumet... slik at alle andre kan lære av deg hvordan vi vasker bilene våre... heretter skal jeg kalle deg "kongen av svampen"... syntes det er et passende navn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Dette var rått, noe av det bedre jeg har sett av bilvasking... Hadde du hatt mulighet hadde det vært fint om du kunne ta noen bilder mens du drev på med vaskingen og legge dem ut til oss i diy forumet...slik at alle andre kan lære av deg hvordan vi vasker bilene våre... heretter skal jeg kalle deg "kongen av svampen"... syntes det er et passende navn... hahahaha no trur eg tytje meg ta eg flir meg i hjæl :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2006 hehe, takk for positive tilbakemeldinger... Men ikke noe mobbing!! hehe, har ikke lagt ut bilder hver gang jeg vasker bilen da, men nå var det så fint vær og den så bra ut. Digger den bilen:) Gadd ikke å gå å lukke døra helt når jeg så det så det blei en liten gleppe der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå