Espenlis Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Driver å leter etter en ny bil, og kom tilfeldigvis over denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7579987&sid=7a3LuQpVj992790&pos=99&tot=501&page=4 Sjekk potta på denne ellers pene bilen... HVEM gjør noe slik? ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aracna Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Au da... Var skivebom med den potta ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Tja.. Hva med... eieren av den bilen der..? Felgene var vel heller ikke det helt store. Men dette er jo to ting som man lett bytter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 kurt olson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Icematic Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 WTF??? tenk å sette noe sånt på en sånn bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Jeg så den på Gatebil.no også. Helt forferdelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 hehe, den potta passa ikke helt på den nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 både felgene og potta var stygge etter min mening... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 For ikke å snakke om "matta" inni... Hjelpes... Fort gjort å få denne pen da! Stikkord: 30/20 BBS eisenmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Neimen uff da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 kurt olson Den ukjente broren til Chlaes Olson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hammerstad Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 En som er glad i grilling tipper jeg... Kan grille loffen din der... lurer på om han ser det selv han som har satt den på jeg.. kanskje det er en pappagutt som har fått penger, men ikke vet hva som ser bra ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Fins ikke ord for slik dumhet . Var forresten en tur i byen tidligere idag. Da møtte jeg en E36 med den forjævla monster stylinga . Kjente inni meg at jeg ble litt forbanna . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Fins ikke ord for slik dumhet .Var forresten en tur i byen tidligere idag. Da møtte jeg en E36 med den forjævla monster stylinga . Kjente inni meg at jeg ble litt forbanna . Er vel den fra Nøtterøy det...dønn sota og lexuslykter? Kjørte uten front i vinter han! Åja, utenlandsk opprinnelse Møtte også en slik med monsterstyling rett ved rudskogen på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Trudde ikke dette var mulig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå