Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

OT ja, men det får så være.

Det skal tyte ut fett når mellomakslingen er demontert. Det skal også være en pakning mellom mellomaksling og diff. Jeg anbefaler også å kjøpe ei tube med originalt fett for å fylle opp CV-leddet når mellomakslingen er av for å være sikker på at alt er på stell. Og skal man være ekstra nøye på det skal egentlig de seks mutterne som holder mellomakslingen i diffen byttes hver gang de er av. Dette er engangs låsemuttere.

Men det er jo klart, hvis fettet tyter ut andre steder enn bak (altså mot diffen), da er det noe galt.

Tomasm5:

Betaler ikke 1200,- for defekt mellomaksel der bakre del av aksel/kryss er deffekt.

Noe som ikke du ikke kunne unngå å se, da all grese tyter ut på bakre kryss.

Så send ein mellomaksel som er ok, og pengene er dine.

Sorry OT i denne traåden, men høres IKKE ut på meg som det feiler den mellomakselen noe i det heletatt....

Demonterte mellomakselen på min E34 M5, og når jeg løsnet den fra diffen så ER de åpen i den enden, sånn at grease vil komme til syne mellom diffen og aksel/kryss.

Correct me if im wrong, anyone.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Can92 er ikke til å stole på. Kjøpte et sett lykter hos han, han hadde "glemt" sende med bakdekslene for å komme til pærene, etter jeg sa fra om dette, svarer han ikke på sms, pm eller tar telefon. Styr unna.

er enig.. kjøpte 2 dekk av han hvor det ene var ødelagt.. og prøve å snakke med han igjen og fikk til slutt bare en pm hvor jeg fikk beskjed om å få meg ett liv.. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Can92 er ikke til å stole på. Kjøpte et sett lykter hos han, han hadde "glemt" sende med bakdekslene for å komme til pærene, etter jeg sa fra om dette, svarer han ikke på sms, pm eller tar telefon. Styr unna.

er enig.. kjøpte 2 dekk av han hvor det ene var ødelagt.. og prøve å snakke med han igjen og fikk til slutt bare en pm hvor jeg fikk beskjed om å få meg ett liv.. :shock:

Den fyr´n har minst 2 brukernavn også, byr over seg seg selv på egne varer osv.. snusk og bedrag.

minbla er det andre jeg vet om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT ja, men det får så være.

Det skal tyte ut fett når mellomakslingen er demontert. Det skal også være en pakning mellom mellomaksling og diff. Jeg anbefaler også å kjøpe ei tube med originalt fett for å fylle opp CV-leddet når mellomakslingen er av for å være sikker på at alt er på stell. Og skal man være ekstra nøye på det skal egentlig de seks mutterne som holder mellomakslingen i diffen byttes hver gang de er av. Dette er engangs låsemuttere.

Men det er jo klart, hvis fettet tyter ut andre steder enn bak (altså mot diffen), da er det noe galt.

Tomasm5:

Betaler ikke 1200,- for defekt mellomaksel der bakre del av aksel/kryss er deffekt.

Noe som ikke du ikke kunne unngå å se, da all grese tyter ut på bakre kryss.

Så send ein mellomaksel som er ok, og pengene er dine.

Sorry OT i denne traåden, men høres IKKE ut på meg som det feiler den mellomakselen noe i det heletatt....

Demonterte mellomakselen på min E34 M5, og når jeg løsnet den fra diffen så ER de åpen i den enden, sånn at grease vil komme til syne mellom diffen og aksel/kryss.

Correct me if im wrong, anyone.... :)

AMT RACING: Det er pissprek å du vet det. 100%, eller hvertfall 99% av ALLE som kjøper noe av meg VET at jeg er til å stole på. Du derimot lurer folk for penger.

Hvorfor har du ikke hørt fra deg da, hvis den ikke virker, så du kan sende den tilbake, så jeg kan sende deg ny? PISSPREK!!

Send den tilbake, så betaler jeg frakten, om den er så ødelagt som du sier. Nå får ALLE som bryr seg om denne tråden vite at det er DU som prater tull. Den mellomakselen var 100% i orden, det vet jeg, for kjørte med bilen 3 dager før jeg sendte deg den.

Du burde seriøs skammet deg. Du pruter ned en forstilling fra 5.000 (som er en god pris) til 4.000, så dagen jeg skal sende deg den, ber du meg slenge på en mellomaksel jeg skal ha usle 1.500 kr for, som du også pruter ned til 1.200. Jeg sier jeg ikke liker å sende ting uten å få forskuddsbetalt, noe jeg for éngangs skyld gjorde, siden noen jo må stole litt på andre her i verden også, så betaler du faen ikke, å nå skylder du på meg etter 6 mnd sikkert uten å så mye som å skrevet en tekst meld eller PM eller noenting? haha, jeg ler meg ihjel av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en ting til; hvorfor svarte du da på PM 2-3 ganger, en hel måned og utover, etter du fikk den, at "jada, skal betale, kommer inn penger snart"

Tulling.. var visst ikke så ødelagt allikevel antar jeg.. Kanskje det kommer noen oppom butikken din å henter den en dag snart. Om du ikke har betalt for den som er den jo fortsatt min vet du, så jeg kan jo rettmessig gi den bort til en som vil ta turen å hente den.

Alt dette for en tusenlapp liksom, hehe, morsom fyr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...