Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

er det noen som har handla me brukeren Still her på forumet? ser han har mye deler blandt annet sperrediff som jeg er ute etter.

Er det fra utlandet han sender fra? :)

 

Har handla me han her å er en del fram og tilbake og sjoføren som kjører til norge snakker ikke engelsk.

Heldigvis har jeg en kollega fra Lithauen så de snakket Russisk sammen..

 

Deler var pakket godt og fornøyd me det men frakt er alt fra 2 uker til 2-3 måneder... så ikke bra synes jeg..

Har fått noe å venter ennå på noe keg bestilte og får hele tiden beskjed fra han at det er utsatt... Pga de blir stoppet i toll ved grenser og diverse.

 

Men kommer til slutt sikkert.

 

Han tar ikke noe ekstra frakt så er lurt og bestille en del når du fyste bestiller men belag deg på at det tar tid.. må ikke ha hast med å få deler ;)

Endret av sexeren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Dårlig erfaring med handel av bmw-m535

 

Kjøpte noen coilovers fra han. Disse såg noe slitne ut men alle fungsjoner skulle virke ifølge han.  

 

Desverre så står alle demperene bom fast så sitter igjenn med "senkedempere"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Kjøpte fra Still her på forumet. Har sett det har vært flere spørsmål rundt det i tråder han har, så her er min erfaring:

 

Avtalte pris og levering via mail. Jeg forskuddsbetalte via PayPal. Noen konkret leveringsdato kunne han ikke gi da han bruker private sjåfører og de må vel sette opp en leveringsrute. Han holder til i Latvia så vidt jeg forstod. Fikk beskjed på SMS når varene var pakket og skulle sendes. Alt i alt absolutt bra kommunikasjon hele veien. Noen hurtiglevering var det jo ikke, men alt i alt er det stor tommel opp. Seriøs type som holder det han lover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...