Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Utførte en handel med selveste Willersrud i dag, en handel som gikk topp.

Han kom og hentet fem felger, jeg fikk pengene i hånda, så slo vi av en liten bil-prat før han åkte hjemover igjen. Ålreit fyr som holdt avtalen sin, i motsetning til mange andre som "skulle ha og skulle ha".. ;)

Thumbs up!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gi skryt til Safesex.

kjøpte felger, ryddig og hyggelig handel. fikk ingen uventede åveraskelser. selger fortalte alt om varene før handel. meget bra!

Alle liker safesex, hihi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en forskjerm av Jan Tore her inne. Overførte penger og alt var happydays. Gikk først en uke uten at noe sporingsnummer og beklagelse kom, og jeg måtte spørre etter den. Da kom forklaringen på at han hadde jobbet overtid hele uken og skulle få moren sin til å sende den på mandag. Ingen sporingsnummer kom så jeg fortsatte og purre. Sende flere pm uten å få svar, og han hadde vært innom flere ganger. Fikk pm av han på lørdag der han beklaget enda en gang, og garanterte at skjermen skulle sendes i går. Sende han flere meldinger og sms, han var til og med inne på forumet uten å svare for seg. Prøvd å ringe han idag, men ingen svar.

Forbanna surt å vente på EN del for å få ferdig bilen. Fyren har hadd godt over to uker på seg, og sier aldri ifra før man purrer nok. Har prøvd å ringe han uten hel.

Noen som kjenner til fyren eller?

Nicolai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en forskjerm av Jan Tore her inne. Overførte penger og alt var happydays. Gikk først en uke uten at noe sporingsnummer og beklagelse kom, og jeg måtte spørre etter den. Da kom forklaringen på at han hadde jobbet overtid hele uken og skulle få moren sin til å sende den på mandag. Ingen sporingsnummer kom så jeg fortsatte og purre. Sende flere pm uten å få svar, og han hadde vært innom flere ganger. Fikk pm av han på lørdag der han beklaget enda en gang, og garanterte at skjermen skulle sendes i går. Sende han flere meldinger og sms, han var til og med inne på forumet uten å svare for seg. Prøvd å ringe han idag, men ingen svar.

Forbanna surt å vente på EN del for å få ferdig bilen. Fyren har hadd godt over to uker på seg, og sier aldri ifra før man purrer nok. Har prøvd å ringe han uten hel.

Noen som kjenner til fyren eller?

Nicolai

Noen her fra Haugesund som kan hjelpe? Han bare overser PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fraråder samtlige brukere og handle av brukeren "guri" . Fremstår seriøs, men dette inntrykket forsvinner raskt om man prøver å gjennomføre en handel. Sender ingenting når penger er mottatt, usikkert om vedkommende har delene som selges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avtalte å kjøpe 4stk dekk av Chevy8 her inne. Betalte (uheldigvis) på forskudd, da jeg trodde alle her inne var seriøse selgere/brukere.

IKKE KJØP NOE FRA DENNE BRUKEREN, DA HAN ER EN STOR SVINDLER!

Kosta meg 2500,- den karen der ja.

Svarte ALDRI på sms eller når jeg ringte. Svarte først når jeg ringte fra annet tlf.

Kom med svar på at han hadde sendt pakken for lenge siden, men jeg fikk ALDRI noe sporingsnummer,som han lovte å sende meg samme dagen som han "sendte" pakken!

Trist at man må ha en slik tråd her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter litt med Lokketor fra bergen om dagen..noen som kjenner til han? skylder meg 750kr og har virket seriøs osv i 2mnd nå og lovet et par ganger og føre over penger..nå har ann sluttet og svare på pm..ser han leser de og skriver i tråder..

AKKURAT slik Chevy8 oppførte seg også. HATER svindlere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...