carlhaakon Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Kjøpte E30 Modell bil av Arild G. betalte på forhond og han sendte dagen etter, bilen kom første dag posten var oppe etter ferien. kan ambefale han på det sterkeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Har solgt til carlhaakon og stianpej Ingen problemer der i gården Kan anbefale begge de to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 har handelet av sladjan og rakett her på forumet og de er bare å anbefale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Solgte eit xenon kit til Bøe, han betalte på forhånd. Smertefri handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Kjøpte lysbryter med luftedyse til e36 coupen min hos AlXz (Den til venstre for rattet) Forhåndsbetalte og fikk pakken tilsendt uten problemer. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Jonanko Er en særiøs og hyggelig kar og bruker, han kjøpte en del av meg men han fikk feil, jeg sendet riktige del etterpå og han overførte 150kr ekstra fordi jeg sendet den:) Et stort PLUSS+ til han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Byttet bil med Ghost_00 Bilen svarte til forventningene og gikk som hakka møkk! Er vel også den hyggeligste fyren jeg har handla med inne på forumet her Så et STORT pluss til han for utmerket service! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 handla bøttestol av lamek stolen stod til forventingene, sendte til og med før pengene var på konto. stort + Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonanko Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Bare positivt og si om motocross4 bare og kjøpe deler av han! (: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 KKise er å anbefale for dem som syns det er greit med info underveis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 fa8768 og hylle er kjempefolk å selge ting til, disse er virkelig til å stole på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Har handlet ratt av Testpiloten med oppkrav, smertefri handel, flott service! han sendte pakken dagen etter(eller om det var samme dag) anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Handlet felger av Østgaard! Handelen gikk smertefritt. Han sendte varene med en kompis av meg, varene sto godt til forventningene, og jeg førte over penger til han! Tommel opp for Østgaard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Handlet felger av Østgaard! Handelen gikk smertefritt. Han sendte varene med en kompis av meg, varene sto godt til forventningene, og jeg førte over penger til han! Tommel opp for Østgaard Kan også annbefale Jørgen Lie. Overførte penger som avtalt, og alt gjikk fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Kan anbefale destroyy, hyggelig og seriøs type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå