asv Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Handla en bunnpanne med Rakvaag Racing nå, og han kan jeg virkelig anbefale! Var behjelpelig med å få sendt den med buss såpass jeg fikk den raskt og prisen var helt vidunderlig! A++! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Kan du fortelle oss hvor i den annonsen det står att du ikke er sikker på tilstanden til motoren? Greitt nok att det ikke står noe om garanti heller men det er naturlig att man sier ifra dersom man ikke vet. Enkelt å greitt så ville jeg ville ikke gjort en handel med deg(IcemanM5) etter å ha lest denne situasjonen fra begge ståsteder, og er glad for å ha blitt opplyst om den. Men jeg hadde ikke vært redd for å gjort en handel med Hylle. Har du det vanskelig for deg eller noe...? Er du ofte borti folk som må referere til tidligere eiere på ting, om de VET tilstanden selv....? Hmmm.... IQ....... hmmmm.... Det er ikke jeg ihvertfall! Er kanskje derfor jeg ikke kan gi noen garanti når noen spør meg, og at jeg kun kan referere til tidligere eier. Er ikke det et godt nok tegn på at jeg ikke kan gå god for at det er i orden....?? Og hvem du ville handla av eller ikke, ja det kunne ikke brydd meg mindre! Ha en fortsatt god natt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Grønt lys til Sturlis!!! Han førte over penger raskere enn lysets hastighet.! Ble en liten "missforståelse" siden jeg aldri fikk PM`en med bekreftet overføring, men etter nettbanken min var oppe å gikk, fikk jeg se at cash var kommet på konto, og hvem det var i fra! Løp vei og hentet delene, og kjørte direkte til postkontoret og sendte de! Beklager at jeg ikke så dette før, men varene er sendt, og kanskje mottatt? Pålitelig kar i alle fall, uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Har du det vanskelig for deg eller noe...? Er du ofte borti folk som må referere til tidligere eiere på ting, om de VET tilstanden selv....? Hmmm.... IQ....... hmmmm.... Det er ikke jeg ihvertfall! Er kanskje derfor jeg ikke kan gi noen garanti når noen spør meg, og at jeg kun kan referere til tidligere eier. Er ikke det et godt nok tegn på at jeg ikke kan gå god for at det er i orden....?? Og hvem du ville handla av eller ikke, ja det kunne ikke brydd meg mindre! Ha en fortsatt god natt. Når tilogmed andre brukere kommenterer at du har svindlet meg burde det ringe en bjelle også hos deg!! Kanskje på tide å gjøre opp for girkassa før du driter deg mer ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Thumbs Up for E.S her på forumet for kjapp og bra handel av noen grenrør til motorn;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Grønt lys for NicklasFS. Forhåndsbetalte, og varen kom slik som beskrevet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KRH Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Anbefaler andyskog uten å nøle. Handlet kjørecomputer til hyggelig pris og med garanti for at den fungerte, og det gjorde den Lett å få tak i både på telefon og via PM her på forumet. Tommelen opp fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 positiv til Frode_e30 kjapåp og gfei handel med han, jeg forskuddsbetalte og det han sendte var gått nok innpakket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Stort pluss til NicklasFS! Kjapp og ryddig handel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 handlet et dørtrekk av m|fjeld og alt gikk bra, var en bra handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Anbefaler SILVERBOY . grei fyr å handle med . Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Kjøpte speil av Syse. Anbefales på det sterkeste. Kjørte og hentet de, så fikk tatt en hyggelig bilprat også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mxsondre Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Solgte M-tech 2 vinge til mxsondre, han ventet til jeg fikk mulighet til å hente frem vingen og sendt den. Betalte på forskudd og vingen ble sendt så fort pengene var på konto. Grønt lys fra meg. Henta nettop m-tech 2 vingen som jeg kjøpte av winchester , utrolig fornøyd med varen. Han anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Solgte M-tech 2 vinge til mxsondre, han ventet til jeg fikk mulighet til å hente frem vingen og sendt den. Betalte på forskudd og vingen ble sendt så fort pengene var på konto. Grønt lys fra meg. Henta nettop m-tech 2 vingen som jeg kjøpte av winchester , utrolig fornøyd med varen. Han anbefales! Bra den stod til forventningene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå