Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere

MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Kan du fortelle oss hvor i den annonsen det står att du ikke er sikker på tilstanden til motoren? Greitt nok att det ikke står noe om garanti heller men det er naturlig att man sier ifra dersom man ikke vet. Enkelt å greitt så ville jeg ville ikke gjort en handel med deg(IcemanM5) etter å ha lest denne situasjonen fra begge ståsteder, og er glad for å ha blitt opplyst om den. Men jeg hadde ikke vært redd for å gjort en handel med Hylle.

Har du det vanskelig for deg eller noe...? Er du ofte borti folk som må referere til tidligere eiere på ting, om de VET tilstanden selv....? Hmmm.... IQ....... hmmmm....

Det er ikke jeg ihvertfall!

Er kanskje derfor jeg ikke kan gi noen garanti når noen spør meg, og at jeg kun kan referere til tidligere eier. Er ikke det et godt nok tegn på at jeg ikke kan gå god for at det er i orden....??

Og hvem du ville handla av eller ikke, ja det kunne ikke brydd meg mindre!

Ha en fortsatt god natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønt lys til Sturlis!!! Han førte over penger raskere enn lysets hastighet.! Ble en liten "missforståelse" siden jeg aldri fikk PM`en med bekreftet overføring, men etter nettbanken min var oppe å gikk, fikk jeg se at cash var kommet på konto, og hvem det var i fra! Løp vei og hentet delene, og kjørte direkte til postkontoret og sendte de!

Beklager at jeg ikke så dette før, men varene er sendt, og kanskje mottatt? :)

Pålitelig kar i alle fall, uten tvil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du det vanskelig for deg eller noe...? Er du ofte borti folk som må referere til tidligere eiere på ting, om de VET tilstanden selv....? Hmmm.... IQ....... hmmmm....

Det er ikke jeg ihvertfall!

Er kanskje derfor jeg ikke kan gi noen garanti når noen spør meg, og at jeg kun kan referere til tidligere eier. Er ikke det et godt nok tegn på at jeg ikke kan gå god for at det er i orden....??

Og hvem du ville handla av eller ikke, ja det kunne ikke brydd meg mindre!

Ha en fortsatt god natt.

Når tilogmed andre brukere kommenterer at du har svindlet meg burde det ringe en bjelle også hos deg!! Kanskje på tide å gjøre opp for girkassa før du driter deg mer ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler andyskog uten å nøle.

Handlet kjørecomputer til hyggelig pris og med garanti for at den fungerte, og det gjorde den :applause:

Lett å få tak i både på telefon og via PM her på forumet.

Tommelen opp fra meg :clap:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgte M-tech 2 vinge til mxsondre, han ventet til jeg fikk mulighet til å hente frem vingen og sendt den. Betalte på forskudd og vingen ble sendt så fort pengene var på konto. Grønt lys fra meg. :)

Henta nettop m-tech 2 vingen som jeg kjøpte av winchester , utrolig fornøyd med varen. Han anbefales! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgte M-tech 2 vinge til mxsondre, han ventet til jeg fikk mulighet til å hente frem vingen og sendt den. Betalte på forskudd og vingen ble sendt så fort pengene var på konto. Grønt lys fra meg. :)

Henta nettop m-tech 2 vingen som jeg kjøpte av winchester , utrolig fornøyd med varen. Han anbefales! :)

Bra den stod til forventningene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...