eirikdg Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 tommeln opp for Haug523, kjøpte noen høytalere hos han og kan trygt anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 Har kjøpt noen felger av JÅS nå. Betaler i oppkrav. Håper og tror felgene er så fine som han beskriver! Oppdaterer denne senere. Kan anbefale 316 uten problem,han henta pakkene meeget kjapt!!.. Kunne nesten ikke ha hentet dem kjappere. Gutten som venter på posten vettu! MEGET fornøyd med felgene. Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markusb Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 Må nevne E30-328! Skulle egentlig kjøpe deler til AC av han, men han var så ærlig og tipset om at jeg kan få det billigere et annet sted. Det er veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 elstokke God service, og hyggelig kar. Grønt lys til han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Solgt en sak til kvalaracing, alt i orden der og kan trygt anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 Kjøpte et sett med kalippere i fra Lamek, smertefritt og raskt Takk for god Handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 Grønt lys til elstokke Absolutt seriøs selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 15, 2011 Share Skrevet Juli 15, 2011 2 tomler opp for Heib..! Skal kjøpe et ratt fra meg og han har allerede overført penger, sucker! Hehe neida, skal møte han mandag for overlevering..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 15, 2011 Share Skrevet Juli 15, 2011 Har nettopp solgt noen deler til larsern6, og kan herved anbefale ham. Penger på konto umiddelbart ette avtale om handel, og pakken er nå sendt som avtalt. Tommel opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quanto Skrevet Juli 15, 2011 Share Skrevet Juli 15, 2011 da har jeg handlet med lamek og alt gikk på skinner... anbefaler flere å handle med han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Handlet Skinn dørtrekk til E30 min Takker for en bra og fin handel med FTE Meget bra Service og pakken var skikkelig innpakka! Han la ut bilder og sånt! Ikke noe tull her Så jeg ANBEFALER FTE på det sterkeste!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Solgte nettopp noen deler til Alpina1982, og kan herved anbefale ham. Penger på konto umiddelbart, og delene ble sendt som avtalt. Tommel opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Positiv handel med Beivakongen, jeg overførte penger og han sendte pakken med engang pengene var på konto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Gjennomførte nettopp en handel med helland, og kan herved anbefale ham. Møtte opp til avtalt tid for å hente delen, og begge parter er fornøyd Tommel opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atlee Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Har akkurat handlet med lamek. Det var rask og fin handel! Var rask til å postlegge,anbefales... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå