stfoer Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Grei og ryddig handel med Michaelp, betalte på forskudd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Till Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Solgte bilen til NSR gikk knirkefritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Hadde en knirkefri handel med Sandfella Racing. Ikke farlig å utføre handel med denne karen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 Gjort en handel med Skjervik En smertfri handel og en meget hyggelig kar! Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Solgte 2 dekk til Stian fra Øvre Årdal Forhåndsbetalte etter avtale, kjapp svar på pm, fint gjennomført handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Kjøpte innsugskit av killarinc i går, smertefri handel;) tommel opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeiNicklas Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Rakvaag Racing, kjempekar å handle med, fikk sendt avgårde pakka veldig fort, og ting var akkurat som lovet Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christerf Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Gir grønt lys for Ronny91, absolutt en kar man kan stole på, kjøpte 2stk vindusheisbrytere av han, men av en feil fra min side var det feil type, så fikk til og med sendt tilbake pakken til han og fikk pengene tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Gir brukeren mphr34ck NEGATIV tilbakemelding. Begrunnelsen for dette er at vedkommende skulle kjøpe et motorfeste av meg som skulle sendes i oppkrav. Kjøper hentet derimot aldri pakken, og den er på vei i retur til meg i skrivende stund. Har prøvd å ta kontakt, men til ingen nytte, ble plutselig helt taust i andre enden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Tommel opp til Mjørgen. God kommunikasjon med selger, og pakken ble sendt som avtalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 tommel opp her også til Mjørgen, pakka ble sendt så jeg hadde den da jeg kom hjem fra ferie! grønt lys her hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinern2 Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Gir MBM tommel ned Betalte 239kr for feilfrie skiltlys. Skulle sende det dagen etter(6/7), har ikke sett noe til de enda. Han svarer ikke på PM eller salgstråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Jeg vil gi skryt til Sleeper da gjenstanden var som forventet og godt pakket inn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Gønt lys til handsome! Møtte opp til avtalt sted til avtalt tid og varen ble levert til kjøper Takker nok en gang NSR for strålende service, og oppmøte til avtalt tid og sted! Varen var også akkurat som forventet Tommelen opp til begge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Tommel opp for M|Fjeld! Kom å møtte med med varene samme dag! God pris og deler i avtalt stand! Også en tommel opp for Sondre92! Sendte varene omtrent samme dag som handelen, og gode priser! Må også skryte av mju92! Ikke noe tull, sendte varene fort, selvom noe ble betalt forskudd og resten oppkrav! Kar til å stole på! Til slutt må jan magnus få en tommel! Kom å møtte meg til avtalt tid og sted, til greie priser! Brukere som er til å stole på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå