Telcontar Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 Knirkefri handel med Morty999 samme med deg Telcontar =) telefonen funker utmerket og akkuratt som du sa =) kameraet har heller ikke vært noe trøbbel med =) Godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oreolicious Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Har kjøpt litt smådeler av Xroban, han er rask og ryddig i sin virksomhet... En man kan stole på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Ronnyskretting Thomashm5 VegarV Eirik Viste Eirik nils thor91 Disse kan jeg anbefale. Carlos10 Kjøpte 2 dekk fra han som han sa var ubrukte, det ene dekket var slitt på kanten. For 150,- mer kunne jeg kjøpt helt nye fra dekk online, inkl frakt. Men dekka kom jo fram så, sikkert bare en missforståelse selv om jeg føler meg litt snytt. Sikkert noen jeg glemmer i farta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Handla brukt bensintank av Østgaard i Ørsta idag. Alt var i skjønneste orden som avtalt på forhånd. Veldig seriøs og triveleg kar å handle med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Handla brukt bensintank av Østgaard i Ørsta idag. Alt var i skjønneste orden som avtalt på forhånd. Veldig seriøs og triveleg kar å handle med Tenkte jeg skulle legge inn en positiv omtale om G-RACING også Møtte opp og betalte som avtalt, veldig hyggelig kar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 Bmwrob er seriøs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Bmwrob er seriøs Takk takk, jeg fikk varen av Glennski som avtalt. Anbefales++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Hardtop får full pot av meg hyggelig fyr som virket meget ryddig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Vellykket handel også med ///mpower fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Solgte CCFL AE til RoaldJ. Veldig rask forhåndsbetaling og god kommunikasjon hele veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Grønt lys til thewiz ryddig og bra handel, slik det skal være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Anbefaler thomasmh5 Kjøpte både sidespeil, bakfanger og ratt fra denne fyren. Handelen gikk strålende!++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Anbefaler CheChenFighter Kjøpte eksos av meg, kom som avtalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Kjøpte noe greier av M3 Yngve, og som vanlig så går alt strøkent for seg med den karen! Tommel opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Kjøpte noe småtteri av Anders_w Veldig hyggelig og det gikk overraskende raskt, fikk delene 1 dag etter den ble sendt! Thumbs up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå