bmw black jet Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Pluss til hollabaloo. Møtte opp som avtalt og alt i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 hartgeya er en absolutt seriøs å pålitelig selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
no_name Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Hold dere unna BmwM-power!! Vi ble enig om pris og jeg overførte penger til han. Han skulle sende når pengane kom på konto. Jeg overførte penga den 18 jan. å enda har ikke han sendt. Når jeg spør om sporings nr, så vet ikke han hva det er..?? Å han svarer ikke på telefon lengre heller.. Bare styr unna han tullingen her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Hold dere unna BmwM-power!! Vi ble enig om pris og jeg overførte penger til han. Han skulle sende når pengane kom på konto. Jeg overførte penga den 18 jan. å enda har ikke han sendt. Når jeg spør om sporings nr, så vet ikke han hva det er..?? Å han svarer ikke på telefon lengre heller.. Bare styr unna han tullingen her! Ser du ikke er alene om dinne karen her:s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mitsugto Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Kjøpte klimadisplayet av "tmp", rask handel, fikk varen slik han hadde avtalt med meg. ....en + til han () Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mitsugto Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 "tmp" er absolutt en seriøs selger, kjøpte klimadisplayet, rask handel....fikk varen slik vi hadde avtalt, en + til han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mitsugto Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Hold dere unna "AUTOFIX SA", kjøpte en viskosekobling som var ny og gåen! Tosken som sendte delen sa at jeg måtte ta saken med posten, at det var ikke deres feil....at delen var i orden når de sendte den. Nå er saken i forbrukerådet, fikk ingen returseddel med pakken, uansett hva de sier .....som kunde har du 30 dagers garanti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Handlet Bil av nightking, alt som avtalt og hyggelig kar. Anbefales.. Seriøs selger : nightking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Hold dere unna "AUTOFIX SA", kjøpte en viskosekobling som var ny og gåen! Tosken som sendte delen sa at jeg måtte ta saken med posten, at det var ikke deres feil....at delen var i orden når de sendte den.Nå er saken i forbrukerådet, fikk ingen returseddel med pakken, uansett hva de sier .....som kunde har du 30 dagers garanti. Viskosekoblinger tåler ikke og oppbevares liggende... dem må stå.. hvis ikke blir dem ødelagte så dem har sikkert hatt den liggende i hylla.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Nightlight er til å anbefale, var nedom og hentet noen felger, ble stående å prate en time+, trivelig fyr. Grønt lys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiA Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Gir skryt til Per-Arnee! Rask levering og god kommunikasjon, anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Lamek er til å stole på! Stort + fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 positiv handle med snaylye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Grønt lys til hanper, 740AV og ikke minst, ESveen selv om det var mere en gave enn en handel. Forhåndsbetalte til alle, og fikk deler just som beskrevet. Effektive karer. ESveen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Solgte senkeskåler til scoot. Pengene ble overført som avtalt og pakken er nå sendt Hyggelig og ryddig handel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå