Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Hold dere unna BmwM-power!! Vi ble enig om pris og jeg overførte penger til han. Han skulle sende når pengane kom på konto. Jeg overførte penga den 18 jan. å enda har ikke han sendt. Når jeg spør om sporings nr, så vet ikke han hva det er..?? Å han svarer ikke på telefon lengre heller.. Bare styr unna han tullingen her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold dere unna BmwM-power!! Vi ble enig om pris og jeg overførte penger til han. Han skulle sende når pengane kom på konto. Jeg overførte penga den 18 jan. å enda har ikke han sendt. Når jeg spør om sporings nr, så vet ikke han hva det er..?? Å han svarer ikke på telefon lengre heller.. Bare styr unna han tullingen her!

Ser du ikke er alene om dinne karen her:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold dere unna "AUTOFIX SA", kjøpte en viskosekobling som var ny og gåen! Tosken som sendte delen sa at jeg måtte ta saken med posten, at det var ikke deres feil....at delen var i orden når de sendte den.

Nå er saken i forbrukerådet, fikk ingen returseddel med pakken, uansett hva de sier .....som kunde har du 30 dagers garanti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold dere unna "AUTOFIX SA", kjøpte en viskosekobling som var ny og gåen! Tosken som sendte delen sa at jeg måtte ta saken med posten, at det var ikke deres feil....at delen var i orden når de sendte den.

Nå er saken i forbrukerådet, fikk ingen returseddel med pakken, uansett hva de sier .....som kunde har du 30 dagers garanti.

Viskosekoblinger tåler ikke og oppbevares liggende... dem må stå.. hvis ikke blir dem ødelagte så dem har sikkert hatt den liggende i hylla..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...