Evenol Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Må bare få anbefale 'johnja' (John Gunnar J.) på det sterkeste! Kjøpte en E34 av han hvor jeg påpekte noen småfeil før salg, og fikk beskjed om at alt skulle ordnes før salg - noe som også ble gjort(!). Veldig seriøs, ryddig, ærlig og oppegående person. Hadde alle selgere vært som denne karen, så hadde alle bilsalg/kjøp gått smertefritt her i landet. Hadde ikke nølt ett sekund hvis jeg skulle kjøpe bil av han igjen(jeg håper ihvertfall det skjer!) Så, all honnør til John! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Kjøpte en forskjerm av HypeTraxX ! Ingen problemer med denne handelen! Kan anbefale å handle med han! Takk, det samme til Alxxx89! Pengene kom inn på konto nesten før vi hadde en avtale! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Akkurat solgt en topp til E30 Andreas, avtalte handel gjennom Morty999 før i dag, og nå er det unnagjort. Gikk veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Ville bare legge til at mxsondre er virkelig verdt å handle med Hyggelig kar , som sendte avgårde pakken så fort posten var åpen og pakket varen ordentlig inn ! Så løp å kjøp ! enig. kjøpte selv i dag front til e30 av han. Han kjørte 30 min for å møte meg halvveis på vegen. hyggelig fyr ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 vil for nå ikke anbefalle "bmwskrulling". har betalt for en hjerne og frakt, men ikke sett noe til varen. denne skulle sendes med ekspress på torsdag 24.mai. og burde da ha vært hos meg fredag. har i skrivende stund fortsatt ikke fått pakken. har bedt om sporingsnr, men det sier han at han ikke finner. er ikke snakk om allverdens med kr (750,-) men syns det er fryktelig kjedelig da jeg egentlig i utgangspunktet ikke hadde råd til dette. skulle jeg motta pakken innen kort tid vil jeg selvfølgelig forandre på dette innlegget. men vil ikke anbefalle andre og betale på forskudd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 andy91 gir jeg minus!! Avtalte å hente crosseren hans for 6000,- på fredag. Jeg hadde fiksa bil og henger så alt var klart. Så sendte han plutselig mld i dag om at sykkelen var solgt til en annen for 6500,- Så han mener jeg er useriøs. Til andre som tenker på å kjøpe noe av han, så ikke ta det for god fisk at han holder avtalen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Solgte E39 nyrer til Kenneth520IA. Tommel opp der i gården! Enkel og rask handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Smertefri handel med JonasD! Tommel opp fra min side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Sp|ff er seriøs! Flott innpakning å holdt avtalen vi hadde:) sånt liker vi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Fikk en god erfaring med Hååns. Sendte pakken som oppkrav og den ble hentet ut fort og alt gikk smertefritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Kan anbefale takZa, kjøpte deler av han. Rask å sende og delene var i god stand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth520IA Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 To tomler opp for Evenol!! Kjøpte grill fra ham. Perfekt vare, og stemte med beskrivelsen. Ikke nok med det. Jeg forhåndsbetalte for varen + 170,- for frakt. Han sendte pakken og betalte 80,- i frakt, og førte tilbake 90,- til meg. Ærlig og redelig kar dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Kan anbefale SMEZ på det varmeste kanon fyr og ha med og gjøre, posten ødela selvfølgelig pakken men smez ordnet opp privat siden posten er så trege. kjempe handel smez Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Bare positivt og si om motocross4 Har du handlet med motocross4 ? Jeg har kjøpt og betalt han for et interiør jeg har venta på i snart to uker, og tlf hans er avslått og han kan ikke gi meg sporingsnr.. dette er ordnet opp i. var en miss fra posten som ikke hadde sendt ut lapp om at stolene var ankommet. men beklager det . men dette er ordnet opp i så fint om du sletter denne så tar vi resten på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hemray Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå