Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Må bare få anbefale 'johnja' (John Gunnar J.) på det sterkeste!

Kjøpte en E34 av han hvor jeg påpekte noen småfeil før salg, og fikk beskjed om at alt skulle ordnes før salg - noe som også ble gjort(!).

Veldig seriøs, ryddig, ærlig og oppegående person. Hadde alle selgere vært som denne karen, så hadde alle bilsalg/kjøp gått smertefritt her i landet.

Hadde ikke nølt ett sekund hvis jeg skulle kjøpe bil av han igjen(jeg håper ihvertfall det skjer!)

Så, all honnør til John!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare legge til at mxsondre er virkelig verdt å handle med :)

Hyggelig kar , som sendte avgårde pakken så fort posten var åpen og pakket varen ordentlig inn ! :)

Så løp å kjøp !

enig. kjøpte selv i dag front til e30 av han. Han kjørte 30 min for å møte meg halvveis på vegen. hyggelig fyr !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil for nå ikke anbefalle "bmwskrulling".

har betalt for en hjerne og frakt, men ikke sett noe til varen.

denne skulle sendes med ekspress på torsdag 24.mai. og burde da ha vært hos meg fredag. har i skrivende stund fortsatt ikke fått pakken.

har bedt om sporingsnr, men det sier han at han ikke finner.

er ikke snakk om allverdens med kr (750,-) men syns det er fryktelig kjedelig da jeg egentlig i utgangspunktet ikke hadde råd til dette.

skulle jeg motta pakken innen kort tid vil jeg selvfølgelig forandre på dette innlegget. men vil ikke anbefalle andre og betale på forskudd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

andy91 gir jeg minus!! Avtalte å hente crosseren hans for 6000,- på fredag.

Jeg hadde fiksa bil og henger så alt var klart. Så sendte han plutselig mld i dag om at sykkelen var solgt til en annen for 6500,- Så han mener jeg er useriøs.

Til andre som tenker på å kjøpe noe av han, så ikke ta det for god fisk at han holder avtalen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To tomler opp for Evenol!! Kjøpte grill fra ham. Perfekt vare, og stemte med beskrivelsen. Ikke nok med det. Jeg forhåndsbetalte for varen + 170,- for frakt. Han sendte pakken og betalte 80,- i frakt, og førte tilbake 90,- til meg. Ærlig og redelig kar dette her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare positivt og si om motocross4 :D

Har du handlet med motocross4 ?

Jeg har kjøpt og betalt han for et interiør jeg har venta på i snart to uker, og tlf hans er avslått og han kan ikke gi meg sporingsnr..

dette er ordnet opp i. var en miss fra posten som ikke hadde sendt ut lapp om at stolene var ankommet. men beklager det . men dette er ordnet opp i så fint om du sletter denne så tar vi resten på pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...