Kai-P. Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Bare positivt og si om motocross4 Har du handlet med motocross4 ? Jeg har kjøpt og betalt han for et interiør jeg har venta på i snart to uker, og tlf hans er avslått og han kan ikke gi meg sporingsnr.. dette er ordnet opp i. var en miss fra posten som ikke hadde sendt ut lapp om at stolene var ankommet. men beklager det . men dette er ordnet opp i så fint om du sletter denne så tar vi resten på pm Det du skriver der stemmer ikke. Om Posten mot formodning skulle ha glemt å sende ut varsel om ankommet pakke - noe jeg sterkt betviler - ville det blitt sendt ut nytt varsel før pakken hadde gått i retur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Gjort handel med Tom K, alt i orden der så tommel opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Solgte en panserbh til HypeTraxX Seriøs og hyggelig type kar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Jeg har kjøpt og betalt han for et interiør jeg har venta på i snart to uker, og tlf hans er avslått og han kan ikke gi meg sporingsnr.. dette er ordnet opp i. var en miss fra posten som ikke hadde sendt ut lapp om at stolene var ankommet. men beklager det . men dette er ordnet opp i så fint om du sletter denne så tar vi resten på pm Det du skriver der stemmer ikke. Om Posten mot formodning skulle ha glemt å sende ut varsel om ankommet pakke - noe jeg sterkt betviler - ville det blitt sendt ut nytt varsel før pakken hadde gått i retur. nei vel. da gjør det ikke det da. for jeg skriver dette for morro? dette har skjedd flere ganger med meg at ikke jeg har fått lapp. da gikk jeg bare og spurte postkontoret om pakken hadde kommet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 torsame er veldig seriøs og hyggelig. sendet pakka fort, bra pakka og alt var som avtalt +til han;)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Det du skriver der stemmer ikke. Om Posten mot formodning skulle ha glemt å sende ut varsel om ankommet pakke - noe jeg sterkt betviler - ville det blitt sendt ut nytt varsel før pakken hadde gått i retur. nei vel. da gjør det ikke det da. for jeg skriver dette for morro? dette har skjedd flere ganger med meg at ikke jeg har fått lapp. da gikk jeg bare og spurte postkontoret om pakken hadde kommet! dette har faktisk skjedd meg og uttallige ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Er jo bare å få ett sporingsnr så står det detaljert NÅR pakken er levert inn.. ankommet osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HompaLompa Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 "bmw525iaa" Kan merkes som SVINDLER! Forhåndbetalte for en luftfilterboks. Nå har det godt en måned siden jeg overførte, men det har ennå ikke kommet noen pakke. svarer heller ikke på telefonen. Så denne personen kan man sette på svartelisten på bimmers!!! Om han lager ny konto har dere navn og adresse her. *********** *********** Moderatoredit (S.Hafsmo): Deling av private personopplysninger på offentlige fora er ikke tillatt ihht. Norsk lov. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Det du skriver der stemmer ikke. Om Posten mot formodning skulle ha glemt å sende ut varsel om ankommet pakke - noe jeg sterkt betviler - ville det blitt sendt ut nytt varsel før pakken hadde gått i retur. nei vel. da gjør det ikke det da. for jeg skriver dette for morro? dette har skjedd flere ganger med meg at ikke jeg har fått lapp. da gikk jeg bare og spurte postkontoret om pakken hadde kommet! dette har faktisk skjedd meg og uttallige ganger... ja. meg og! takk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Solgte baklykter og bakplate til elstokke. Seriøs og meget hyggelig kar! Kan anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elstokke Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Kan anbefale Evenol etter en en enkel og trygg handel. Seriøs kar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Kjøpte fanger av E81_d, kjempefin handel. God kommunikasjon og han sendte fort. + fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 har endel problemer med å få tak i leif harald . er ikke meningen å henge ut han i det hele tatt, men er det sånn at det går an å kjøpe noe av han i det hele tatt eller blir det bare en jævla lang ventetid på både svar på spørsmål og å få varen tilsendt ? når har jeg prøvd å kjøpe div mtech siden mars.. og det kommer et svar nå ogda men det blir liksom ikke noe handel ut av det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330iat Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 sondred har jeg bare gode erfaringer med kjapp og service vennelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 God erfaring med Skogsfisk. Rask til å sende og bra innpakket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå