Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Bare positivt og si om motocross4 :D

Har du handlet med motocross4 ?

Jeg har kjøpt og betalt han for et interiør jeg har venta på i snart to uker, og tlf hans er avslått og han kan ikke gi meg sporingsnr..

dette er ordnet opp i. var en miss fra posten som ikke hadde sendt ut lapp om at stolene var ankommet. men beklager det . men dette er ordnet opp i så fint om du sletter denne så tar vi resten på pm

Det du skriver der stemmer ikke. Om Posten mot formodning skulle ha glemt å sende ut varsel om ankommet pakke - noe jeg sterkt betviler - ville det blitt sendt ut nytt varsel før pakken hadde gått i retur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt og betalt han for et interiør jeg har venta på i snart to uker, og tlf hans er avslått og han kan ikke gi meg sporingsnr..

dette er ordnet opp i. var en miss fra posten som ikke hadde sendt ut lapp om at stolene var ankommet. men beklager det . men dette er ordnet opp i så fint om du sletter denne så tar vi resten på pm

Det du skriver der stemmer ikke. Om Posten mot formodning skulle ha glemt å sende ut varsel om ankommet pakke - noe jeg sterkt betviler - ville det blitt sendt ut nytt varsel før pakken hadde gått i retur.

nei vel. da gjør det ikke det da. for jeg skriver dette for morro? dette har skjedd flere ganger med meg at ikke jeg har fått lapp. da gikk jeg bare og spurte postkontoret om pakken hadde kommet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du skriver der stemmer ikke. Om Posten mot formodning skulle ha glemt å sende ut varsel om ankommet pakke - noe jeg sterkt betviler - ville det blitt sendt ut nytt varsel før pakken hadde gått i retur.

nei vel. da gjør det ikke det da. for jeg skriver dette for morro? dette har skjedd flere ganger med meg at ikke jeg har fått lapp. da gikk jeg bare og spurte postkontoret om pakken hadde kommet!

dette har faktisk skjedd meg og uttallige ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"bmw525iaa" Kan merkes som SVINDLER!

Forhåndbetalte for en luftfilterboks. Nå har det godt en måned siden jeg overførte, men det har ennå ikke kommet noen pakke. svarer heller ikke på telefonen.

Så denne personen kan man sette på svartelisten på bimmers!!!

Om han lager ny konto har dere navn og adresse her.

***********

***********

Moderatoredit (S.Hafsmo): Deling av private personopplysninger på offentlige fora er ikke tillatt ihht. Norsk lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du skriver der stemmer ikke. Om Posten mot formodning skulle ha glemt å sende ut varsel om ankommet pakke - noe jeg sterkt betviler - ville det blitt sendt ut nytt varsel før pakken hadde gått i retur.

nei vel. da gjør det ikke det da. for jeg skriver dette for morro? dette har skjedd flere ganger med meg at ikke jeg har fått lapp. da gikk jeg bare og spurte postkontoret om pakken hadde kommet!

dette har faktisk skjedd meg og uttallige ganger...

ja. meg og! takk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har endel problemer med å få tak i leif harald . er ikke meningen å henge ut han i det hele tatt, men er det sånn at det går an å kjøpe noe av han i det hele tatt eller blir det bare en jævla lang ventetid på både svar på spørsmål og å få varen tilsendt ?

når har jeg prøvd å kjøpe div mtech siden mars.. og det kommer et svar nå ogda men det blir liksom ikke noe handel ut av det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...