Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Har dårlig erfaring med Djwik. Jeg skulle ha noen deler fra en delebil han hadde, og den ble hugget fordi han ikke hadde/tok seg tid til å demontere delene..

For å utdype så hadde han sagt jeg skulle få de, og jeg venta flere måneder før han sa den plutselig var på dynga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikker på om jeg skreiv det da handelen skjedde, men hadde vertfall en veldig hyggelig handel med Eirik Viste for en tid siden. Skulle handle mellomaksling til E30'en, og han sa han hadde en som passa. Handel blei avtalt, og vi snakka på telefon om kvelden. Da hadde han allerede levert akslingen på posten uten at jeg hadde rukket å betale. Så med andre ord kunne jeg fått meg gratis mellomaksling! :P (Men det blei det jo selvsagt ikke :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt god erfaring med JulianS

Kjøpte deler av ham og forhåndsbetalte. Hadde god kontakt hele vegen. og da jeg tilfeldigvis kjørte gjennom byen der han bor ringte jeg han, å vi møttes samme dag så jeg fikk hentet delene istedenfor å få de i posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på utkikk etter ett M30 240mm svinghjul for en stund tilbake, og fikk en melding fra Morty999 om at han hadde ett til salgs.

Vi hadde en god dialog på PM, men etter at jeg hadde overført penger så ble det også stille fra han. Svarer ikke på PM, selv om han leser dem! Kunne hvertfall fått ett svar på hvorfor! Jeg har gitt han flere sjanser på å svare, men da tar jeg det heller her!

Anbefaler derfor IKKE Morty999

Hva skjer inne i hodet på idioter som vil svindle folk??! Greit at han har ett økonomisk problem, men det burde virkelig ikke gå ut over andre!! I tillegg vil han få ett dårlig rykte, og at han er en tyv! Men tyver eier vel ikke samvittighet!

Jeg skal tilfeldigvis forbi Auli en dag med det første, så hvem andre har blitt svindlet av

Morten Kjærran Halvorsen, som blir med på ett besøk!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...