Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Solgte motorstikk til BMWBenny..! Klipte av og sendte den dagen jeg kom hjem (som avtalt), og han skulle føre over cash. Penger er kommet på konto, og regner med han har fått stikket :)

Tommel OPP til BMWBenny :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommel ned til han idioten som solgte meg felger 3. juni. Ikke fått felgene, som jeg aldri får, og heller ikke fått tilbake pengene, som jeg sikkert heller aldri får. Han er dessverre ikke medlem her, men skal fraråde alle å kjøpe noe av han hver gang han annonserer noe på finn dersom jeg ikke får pengene ALVORLIG snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommel ned til han idioten som solgte meg felger 3. juni. Ikke fått felgene, som jeg aldri får, og heller ikke fått tilbake pengene, som jeg sikkert heller aldri får. Han er dessverre ikke medlem her, men skal fraråde alle å kjøpe noe av han hver gang han annonserer noe på finn dersom jeg ikke får pengene ALVORLIG snart.

Har du ikkeno tlf nr du kan nå han på? Legg ut fullt navn og nummer her så vet folk at de ikke skal handle av han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å joda... Hadde en egen tråd om han før men han fant ut det og truet meg med anmeldelse og alt mulig rart fordi jeg hadde "hengt han ut" som en svindler, noe han mente han ikke var. Dog har jeg ikke fått pengene, så for meg ser han ut som en svindler fremdeles. Gir han minimalt med tid til før jeg setter i gang igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å joda... Hadde en egen tråd om han før men han fant ut det og truet meg med anmeldelse og alt mulig rart fordi jeg hadde "hengt han ut" som en svindler, noe han mente han ikke var. Dog har jeg ikke fått pengene, så for meg ser han ut som en svindler fremdeles. Gir han minimalt med tid til før jeg setter i gang igjen!

Hvem var dette?

Hørtes litt ut som han idioten som har svindlet meg og andre. Han er nå anmeldt.

Kjøpte et gopro kamera jeg aldri fikk.

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å joda... Hadde en egen tråd om han før men han fant ut det og truet meg med anmeldelse og alt mulig rart fordi jeg hadde "hengt han ut" som en svindler, noe han mente han ikke var. Dog har jeg ikke fått pengene, så for meg ser han ut som en svindler fremdeles. Gir han minimalt med tid til før jeg setter i gang igjen!

Legg ut alt her så slipper andre å gå i samme fella?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...