Kjexx Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Pluss i boka til Fish. Dro å handlet deler for meg og sendte i posten. Helt suveren! Thanx Fish. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Negativ karakter til stuffy92 FIkk et senkesett som var helt rassert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Jaha? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Solgte lyktefilm til DK2. Bare positivt å melde her i gården! Kan trygt anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Solgte motorstikk til BMWBenny..! Klipte av og sendte den dagen jeg kom hjem (som avtalt), og han skulle føre over cash. Penger er kommet på konto, og regner med han har fått stikket Tommel OPP til BMWBenny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Tommel ned til han idioten som solgte meg felger 3. juni. Ikke fått felgene, som jeg aldri får, og heller ikke fått tilbake pengene, som jeg sikkert heller aldri får. Han er dessverre ikke medlem her, men skal fraråde alle å kjøpe noe av han hver gang han annonserer noe på finn dersom jeg ikke får pengene ALVORLIG snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Tommel ned til han idioten som solgte meg felger 3. juni. Ikke fått felgene, som jeg aldri får, og heller ikke fått tilbake pengene, som jeg sikkert heller aldri får. Han er dessverre ikke medlem her, men skal fraråde alle å kjøpe noe av han hver gang han annonserer noe på finn dersom jeg ikke får pengene ALVORLIG snart. Har du ikkeno tlf nr du kan nå han på? Legg ut fullt navn og nummer her så vet folk at de ikke skal handle av han.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Å joda... Hadde en egen tråd om han før men han fant ut det og truet meg med anmeldelse og alt mulig rart fordi jeg hadde "hengt han ut" som en svindler, noe han mente han ikke var. Dog har jeg ikke fått pengene, så for meg ser han ut som en svindler fremdeles. Gir han minimalt med tid til før jeg setter i gang igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Å joda... Hadde en egen tråd om han før men han fant ut det og truet meg med anmeldelse og alt mulig rart fordi jeg hadde "hengt han ut" som en svindler, noe han mente han ikke var. Dog har jeg ikke fått pengene, så for meg ser han ut som en svindler fremdeles. Gir han minimalt med tid til før jeg setter i gang igjen! Hvem var dette? Hørtes litt ut som han idioten som har svindlet meg og andre. Han er nå anmeldt. Kjøpte et gopro kamera jeg aldri fikk. Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Å joda... Hadde en egen tråd om han før men han fant ut det og truet meg med anmeldelse og alt mulig rart fordi jeg hadde "hengt han ut" som en svindler, noe han mente han ikke var. Dog har jeg ikke fått pengene, så for meg ser han ut som en svindler fremdeles. Gir han minimalt med tid til før jeg setter i gang igjen! Legg ut alt her så slipper andre å gå i samme fella? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doff.E46 Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Kjøpte dyser med rail ifra Per-Arnee, jeg overførte cash så tok det ikke mange dagene før det lå klart til henting på posten pluss i boka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Anbefaler Evenol. Forhåndsbetalte for lyktefilm, og vips så var pakken her noen dager senere tommel opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Wiccey er hygglig og kjapp og selge til. Overførte fort og hygglig! Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Schmiedmann får negativt fra meg.. Ventet 2 jævla mnd på en pakke. Wtf? Aldri mer. Fått 2 pakker fra koed i mellomtiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Pluss i boka til Z1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå