andreas87 Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Kjøpte masse stasj til bilen min som pedaler og lignende, og handelen gikk kjempe bra, fikk delene dagen etter. Særiøs selger: Tage eneste jeg har handlet av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Jeg har handlet med Kjell Rune, uten noen problem. Jeg har også solgt deler til Stonescream og Anderslien, uten noen problemer . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 kanskje feil å legge dette inlegget i en "seriøs bruker" tråd, men jeg vil bare advare slik at andre ikke går i samme fella. jeg solgte et interiør til najtrox i begynnelsen av august, og han skylder meg fortsatt 1000kr og han svarer ikke på telefon, sms eller pm ligg for all del unna han. eller gjerne kjøp noe av han uten å betale slik at han får seg en lærepenge ellers så har jeg også positive erfaringer fra andre her på forumet, men husker desverre ikke brukernavn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Burde heller notere Useriøse selgere.. som for eks folk som ikke gjør opp fra seg.. Kjøpte en grill ramme med grill her inne pgr. av at min var bulket, mottok en som var nesten like skadet som min egen.. Hadde sletta alle PM i innboksen uheldigvis, så får aldri tak i han igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bollis Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 TOREBMW, köpte turbo rfl dump av mig och har inte betalat än! Detta är drygt 7månader sen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Arild G. bør absolutt nevnes blant positive selgere. Rattet jeg kjøpte så nesten bedre ut enn han forklarte. Så det var en positiv handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Har nettopp gjennomført en hyggelig handel med Vegard her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 kjøpte stereoanlegg av BURMESTER i dag, alt gikk som det skulle og varene så bra ut, samtidig som jeg uoppfordret fikk kvittering der det ble garantert at alt fungerer som det skal! anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Arild G. bør absolutt nevnes blant positive selgere.Rattet jeg kjøpte så nesten bedre ut enn han forklarte. Så det var en positiv handel Samme erfaring har jeg med "Arild G" Fikk til alt overmål levert varene på døra av ham jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Har kjøpt og solgt til mange her på forumet, fonøyd med alle utenom Hellbound. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Legg alle navn i den første posten så slipper vi å lete gjennom alle sidene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325iturbo Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 kjapp å hyggelig handle med propan, kjøpte hjerne til e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Tage og Gunnar har vært hyggelig å handle med, dog bare småting for min del... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 jeg har kjøpt og solkt mye her på forumet og aldri hadt problemre med oppgjøret jeg. synd jeg ikken husker alle navn bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Har handlet med Hankook og ylindgren uten noe problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå