Kiim Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 Positiv til quatro84 etter en flott handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Salg av skinn interiør til Johnja, meget hyggelig kar betalte det prisen var stort pluss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Tommel opp til Mtech95! Hekkvinge og speil kom godt emballert og varene er i god stand (som lovet). Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Kjøpte felger av oostgard , skulle kun være en liten sprekk på 2 cm i ene felgen. og ja den var der, MEN den store på 7-8cm som man kunne se igjennom den unlot han å fortelle om, samt at den felgen var jalla reparert en sprekk på tidligere og har høydekast, og den prisklassen vi handlet i burde det nesten ikke vært den lille sprekken en gang..... Handlelen ble gjort usett pga avstanden mellom kjøper selger, så kun bilder.. Når jeg konfronterte han med dette, er han bare useriøs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 tommel opp for kjetilbm. kjøpte en gang i tiden ett logitech g25 sett av han. alt i skjønneste orden med den handelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Negativ til både å selge noe/låne bort noe til Penguin Forholdsvis liten sum ble delt opp i to siden han hadde dårlig råd. (Kjøpte imidlertid både E46 M3 og eksos+ diverse ræl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540I-Bimmerman Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Kan virkelig anbefale "tommer3". Han må være den mest ordentlige og greie kjøper jeg noengang har solgt noen bil til, enkel å grei å prate med, kom til avtalt tid og sted og vi fullførte handelen på en hyggelig og vennlig måte som man knappt kommer borti lenger idag. +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Solgt eksos til Rovderacing. Bare positivt å si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simhelg Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Skulle kjøpe en Holset Turbo av BB454BB, overførte 500,- til frakt, men turboen dukket aldri opp, og pengene har jeg ikke sett noe til igjen. Han leser PM jeg sender, men ikke noe svar å få. Så om noen handler med han, ikke betal på forskudd!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pipewelder Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Positiv till E30_Dale. Gjorde affär för två veckor sedan, hämtade grejerna för en vecka sedan. Snabb och mycket smidig affär. Skicket var som förväntat på delarna. Tack! /Tommi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Positivt til bmw330i. Jeg forhåndsbetalte og han sendte som avtalt Tommel opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540I-Bimmerman Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Kan også anbefale "m520", solgt noen deler til han, han har kommet til avtalte tidspunkt, ikke en prutmaker som sies "Hva er siste pris", Kun handel som avtalt slått av en hyggelig BMW prat i etterkant, kun positive handler med han. Anbefales!++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Ikke verst! Jeg skulle inn for å skrive deg som en SERIØS selger! "540I-Bimmerman" Har deler klart som avtalt, null problem å få bilder av deler før jeg henter å står ved prisen han har satt! Kjempe lettvindt å handle av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Positiv handel me torko sjøl om det ikkje var dynamoen som var problemet tommel opp ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Solgte en diff til torko, han betalte prisen som avtalt og kom til rett tid som det skal være! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå