Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk abspumpe fra meSs i dag og er veldig fornøyd har ikke rukket å montere pumpa enda men handelen gikk raskt og fint uten noe tull så han er å anbefale :D jeg kommer til og kjøpe av han igjen om jeg skulle trenge noe stort pluss

Fikk også baklyktene jeg kjøpte av motocross4 idag

Litt sen levering var det men jeg fikk delene og jeg er fornøyd med det så han får en tommel opp

han er hyggelig å handle med men vil anbefale og kjøre å hente selv :) så jeg gjør nok det neste gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk abspumpe fra meSs i dag og er veldig fornøyd har ikke rukket å montere pumpa enda men handelen gikk raskt og fint uten noe tull så han er å anbefale :D jeg kommer til og kjøpe av han igjen om jeg skulle trenge noe stort pluss

Fikk også baklyktene jeg kjøpte av motocross4 idag

Litt sen levering var det men jeg fikk delene og jeg er fornøyd med det så han får en tommel opp

han er hyggelig å handle med men vil anbefale og kjøre å hente selv :) så jeg gjør nok det neste gang

Takk for det. Men beklager ventingen men blir sånn når jeg ikke har så mye tid tilovers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk abspumpe fra meSs i dag og er veldig fornøyd har ikke rukket å montere pumpa enda men handelen gikk raskt og fint uten noe tull så han er å anbefale :D jeg kommer til og kjøpe av han igjen om jeg skulle trenge noe stort pluss

Fikk også baklyktene jeg kjøpte av motocross4 idag

Litt sen levering var det men jeg fikk delene og jeg er fornøyd med det så han får en tommel opp

han er hyggelig å handle med men vil anbefale og kjøre å hente selv :) så jeg gjør nok det neste gang

Takk for det. Men beklager ventingen men blir sånn når jeg ikke har så mye tid tilovers

Veit åssen det er så ingen skade skjedd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

norges02er en luring! fikk 3 ting fra han og ingenting var som beskrevet.. clutch som skulle være ny er halvslitt, ARP studs hvor noen av mutterne er dratt runde og boltene har skader på gjenger, svinghjul som mangler noen tenner på startkrans.. Svarer heller ikke på melding..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...