Djwik Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 Fikk abspumpe fra meSs i dag og er veldig fornøyd har ikke rukket å montere pumpa enda men handelen gikk raskt og fint uten noe tull så han er å anbefale jeg kommer til og kjøpe av han igjen om jeg skulle trenge noe stort pluss Fikk også baklyktene jeg kjøpte av motocross4 idag Litt sen levering var det men jeg fikk delene og jeg er fornøyd med det så han får en tommel opp han er hyggelig å handle med men vil anbefale og kjøre å hente selv så jeg gjør nok det neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 Fikk abspumpe fra meSs i dag og er veldig fornøyd har ikke rukket å montere pumpa enda men handelen gikk raskt og fint uten noe tull så han er å anbefale jeg kommer til og kjøpe av han igjen om jeg skulle trenge noe stort plussFikk også baklyktene jeg kjøpte av motocross4 idag Litt sen levering var det men jeg fikk delene og jeg er fornøyd med det så han får en tommel opp han er hyggelig å handle med men vil anbefale og kjøre å hente selv så jeg gjør nok det neste gang Takk for det. Men beklager ventingen men blir sånn når jeg ikke har så mye tid tilovers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 Fikk abspumpe fra meSs i dag og er veldig fornøyd har ikke rukket å montere pumpa enda men handelen gikk raskt og fint uten noe tull så han er å anbefale jeg kommer til og kjøpe av han igjen om jeg skulle trenge noe stort plussFikk også baklyktene jeg kjøpte av motocross4 idag Litt sen levering var det men jeg fikk delene og jeg er fornøyd med det så han får en tommel opp han er hyggelig å handle med men vil anbefale og kjøre å hente selv så jeg gjør nok det neste gang Takk for det. Men beklager ventingen men blir sånn når jeg ikke har så mye tid tilovers Veit åssen det er så ingen skade skjedd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 6, 2013 Share Skrevet September 6, 2013 Kan anbefale Ulf64! Hadde ikke penger når jeg så salgsannonsen, men han hadde ingen problem med å holde dem av til meg! Ikke verden beste innpakning, men varen var i bra stand. Tommel opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet September 6, 2013 Share Skrevet September 6, 2013 Positive handler med både paul og Laudrup! Sendte i oppkrav samme dag som salget ble avtalt, varen ble mottatt og som i standen som ble lovet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet September 7, 2013 Share Skrevet September 7, 2013 Bekrefter at handelen med winchester gikk smertefritt, så begge parter er fornøyd Har også handlet med KarlDahl begge veier, dette har også gått etter avtale og all forventning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paul Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Fin handel med Winchester, bestemte seg raskt for kjøp. Kan anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Winchester og Evopower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Grønt lys for anbjørn. han overførte penger på fredag, og jeg sendte idag på mandag. god kommunikasjon hele veien ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Kan trygt anbefale, winchester etter en god handel! Raskt og ingen problemer. Det samme gjelder handsome fra en tidligere handel av felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Positiv til gelber, seriøs kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 norges02er en luring! fikk 3 ting fra han og ingenting var som beskrevet.. clutch som skulle være ny er halvslitt, ARP studs hvor noen av mutterne er dratt runde og boltene har skader på gjenger, svinghjul som mangler noen tenner på startkrans.. Svarer heller ikke på melding.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Handlet med tangorev å det gikk veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Kjøpte felger av RS-Heggem. Storfornøyd. Fikk de levert på døra og samtidig slått av en bmw-prat Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Right back at 'ya takZa. Anbefales. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå