asv Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 Brukeren Larz kan anbefales. God service og ryddig handel Kjøpte et sett baklykter og han ordna frakt et stykke på veg så jeg fikk hentet de selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 Ser at jeg har kommet under useriøs selger. noe jeg ser meg uenig i, blant annet fordi d er 2 sider av en sak, og at jeg aldri overhode har noen interesse i å lure folk. har også vært på bimmers i ganske mange år og solgt masse deler. d kan jeg ikke annet en å si at d har gått bra. så dette burde i mine øyne vært rydda opp i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet Februar 7, 2015 Share Skrevet Februar 7, 2015 Tommel opp for handel med Stig. Kjøpt girkasse og diff med drivaksler, varene som beskrevet og vi ble enige om pris Takk for handelen. stig. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Februar 10, 2015 Share Skrevet Februar 10, 2015 (endret) Takk for en enkel og hyggelig handel, Magnus_bmw kom som han fortalte, og gjorde opp på stedet, ikke noe tull eller krøll Endret Februar 10, 2015 av stig. Magnus_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Februar 14, 2015 Share Skrevet Februar 14, 2015 Kjøpte et rattnav av brukeren #LK. Har værken hørt eller fått noe rattnav. Forhåndsbetalte. Så negativt fra meg frem til det er gjort opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Februar 15, 2015 Share Skrevet Februar 15, 2015 (endret) http://bimmers.no/user/52179-snorrebmw/ snorrebmw er ikke til å stole på. Solgte noe til han for over ett år siden, venter fortsatt..... Endret Februar 15, 2015 av -Erik- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morefun Skrevet Mars 16, 2015 Share Skrevet Mars 16, 2015 kjøpte deler av JTS77 og de var som beskrevet ingen problemer med sending eller noe. alt var godt pakket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mars 18, 2015 Share Skrevet Mars 18, 2015 Finfin handel med Testpiloten! Sendte pakken raskt i oppkrav og var som beskrevet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mars 29, 2015 Share Skrevet Mars 29, 2015 Flott handel med "Skulebollen" hvor allt gikk smertefritt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyrox Skrevet April 7, 2015 Share Skrevet April 7, 2015 Bimmer327tic. Kjørte fra Bergen til Skien for å handle motor av han. Han dukket ikke opp og jeg har ikke hørt ett pip fra han siden det. Opplevde dette svært frustrerende men vil ikke henge han ut i tilfelle noe har skjedd han. Hvis noen andre får kontakt med vedkommende, har han totalt ignorert meg og jeg vil derfor ikke anbefale og handle fra han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 8, 2015 Share Skrevet April 8, 2015 Litt lang bomtur det der....damn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Mai 10, 2015 Share Skrevet Mai 10, 2015 solgte deler til slammed_redneck ,han ankom, lastet inn delene og jeg fikk pengene, hyggelig kar! ingen verdens ting å si negativt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet Mai 14, 2015 Share Skrevet Mai 14, 2015 Gjorde en handel med brukeren Magnum 310 her for en stund siden. Solgte noen deler til han, det var en grei handel hvor jeg sendte delene i posten, og han overførte til min konto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dewolini Skrevet Mai 15, 2015 Share Skrevet Mai 15, 2015 er det noen som har handla me brukeren Still her på forumet? ser han har mye deler blandt annet sperrediff som jeg er ute etter. Er det fra utlandet han sender fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mai 15, 2015 Share Skrevet Mai 15, 2015 (endret) Han sender fra Latvia mente jeg. Synes det er drøy frakt på noen av delene han selger. 1100,- for frakt av takstativ f.eks. Endret Mai 15, 2015 av tonyku Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå