BMW-Marianne Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Da bekreftes det at Morty999 har betalt og alt iorden... Takk Morten og God jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 gjorde en byttehandel med 635csi her ,han kan anbefales. kjøpte også 2 kanaler av yngvejos for en stund siden, hentet di hjemme hos han da, men handelen gikk bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Turbofun har nå ryddet opp i feilen og jeg er fornøyd Bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 Kan anbefale sammingun og Eirik Viste fra forumet. Har handlet med Eirik Viste to ganger nå og begge ganger fikk jeg bremser til knallpris og i veldig god stand. Alltid behjelpelig med å gi råd om montering osv. sammigun har jeg kjøpt motor av sist helg og må si at jeg er veldig fornøyd med handelen. Han hjalp mye med transport og jeg fikk mer enn jeg hadde forventet med på kjøpet. Han husket til og med å ta med deler som jeg hadde glemt å nevne til han og som jeg kom til å trenge ved ombygging av bimmeren min til V8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 Handlet felger fra Sigmund fra forumet, helt grei handel uten problemer. Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Har vært å handlet en E30 dør av BMW- Marianne og makan til hyggelig dame, med så mye BMW deler, tror jeg ikke fins. Om dere trenger noe til BMW av litt eldere årgang, har hun et stort lager fult av det meste. Kjempe gøy å "snoke" rundt i masse deler. Anbefales på det sterkeste å dra en tur til henne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Handla med M3 Yngve. Rask betaling og hyggelig kar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 handla også med m3 yngve. henta noe 525 bremser. til tross att de var RUSTNE så var kaliperne i bedre stand en forventet kunne tilogmed klemme inn alle 4 stempla for HÅND! hyggelig kar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Slenge meg på å skryte av m3 yngve jeg og kjøpte m-fanger av han, gikk smerte fritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Handlet linselykter av bmwdriver. PMet litt frem og tilbake, han holdt de av til lønnen tikket inn. Presiserte også at de måtte pakkes godt inn, da jeg noen uker i forveien hadde en lite heldig episode der jeg bestilte to linselykter som bare ble pakket i en Smartpost-pakke og sendt...ingen padding inni... bmwdriver brukte vel lokalaviser fra siste halvdel av 2008 til å pakke inn lyktene, så de kom hele og pene frem. Alt positivt med både han og handelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofter Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Jeg kan anbefale å handle med Caz, kjøpte ett sett m5 felger av han og de var akkuratt som beskrevet Han var dessuten svært behjelpelig med å ordne transport! Hyggelig kar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Kan anbefale Patricko. Har handlet ett par ganger med han. Og delene er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 kan anbefale gnmfr. kjøpte en lykt av ham. rask sending:) takk for handelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samaraiuz Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Ikke handle med stefanv, kjøpte en midtkonsoll hos han som han solgte for en kompis. fyren virka grei da jeg prata me han, betalte 300 kr på forhånd men ingenting dukka opp. Maste og fikk pm om at pakka var sendt, men har asså blitt svindla for har enda ikke fådd midtkonsollen... Useriøse folk, ikke svarer han på pm heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå