SteffenM2 Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Desverre. Har telefon nr, vet ikke om han fortsatt bruker dette men. Hvis noen er intresserte i dette, som TRENGER det, kan det sendes på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Ja, og helt psycho når det gjelder ei dame han var/er sammen med eller noe husker jeg på en nettby profil.. Lita pingle som ikke hadde sagt stort face 2 face! Vil ihvertfall anbefale RESET, handla frontlykter av han. Bare positivt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Var det ikke noen som planla å avlegge han et besøk?? for å prøve få tak i penger han lurt av de...tror de var noen men veit ikke om det ble noe av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 kan anbefale sharif. virka som en stabil mann, som holdt det han lovte, alt kom som planlagt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_aa Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Kan anbefale boost her inne, seriøs kar og ingen tull med han. handla emblemer hos han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Da har jeg(gaasen) handla 8000k pærer fra BOOST hær på forumet og vil benytte meg av anledningen å skryte av handelen. Pærene lyser knall og betalig/levering har gått i rekordfart, samt en MEGET god pris! Takk for handelen boost, ser ikke bort ifra att det blir handla kurvelys etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bollis69 Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Da har jeg kjøpt et par blinkersa fra "Hjelen" Veldig hyggelig serviceinnstilt kar som kan anbefales på det varmeste..!! Leveringen skjedde veldig kjapt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haajo525 Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 jeg har hatt positiv erfaring med AleksanderRosland. dette er en seriøs selger/bruker her inne. kjøpte et bryterpanel av han å handelen gitt smertefritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel_luring Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 m3 yngve er en knakanas kar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bollis69 Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Da har jeg kjøpt et par blinkersa fra "Hjelen"Veldig hyggelig serviceinnstilt kar som kan anbefales på det varmeste..!! Leveringen skjedde veldig kjapt.. Har lagt inn en anbefaling til deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Problemfri handel med Håkon318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Har handlet med ett par her ifra forumet hittils, de jeg husker nå er: M3 yngve, Bimmerfører, alexz og bmw-e36-e46 Hatt mange handler de siste 2 årene, men husker dessverre ikke alle. kun hatt en episode som ikke var positiv, var en handel som var i gjerde, men kjøper tok ikke kontakt før en uke etter avtalt tid, dermed så jeg ingen grunn til å holde min del av avtalen heller. Dette var ikke en bruker her på forumet, men videre forvaltet igjennom en bruker... Bare fornøyd med bimmers brukerene jeg har handlet med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farcry2 Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Jeg har handlet litt diverse deler av CONAN her inne og er dritfornøyd med deler og servicen. Og leveringa var kjapp. Denne brukeren annbefales :):) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Tangorev er å anbefale. Handlet delebil av han, pluss en prat og en sniktitt på verkstedet hans. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Solgte dekk til SanMiguel. Smertefri og kjemperask handel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå