Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte en diff til E34n av Bimmersmakkverk for snart 3 uker sia. Skulle sende den sa han, men feil med Bring. Jeg sier at det går bra, bare han får Bring til å sende snarest, og det her skjedde forrige Onsdag... Idag er det 7 dager siden. En pakke fra Fræna kan umulig bruke så lang tid?! STORT minus fra meg for øyeblikket, helt til han kan få bilen min på veien...

Bimmersmakkverk altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en diff til E34n av Bimmersmakkverk for snart 3 uker sia. Skulle sende den sa han, men feil med Bring. Jeg sier at det går bra, bare han får Bring til å sende snarest, og det her skjedde forrige Onsdag... Idag er det 7 dager siden. En pakke fra Fræna kan umulig bruke så lang tid?! STORT minus fra meg for øyeblikket, helt til han kan få bilen min på veien...

Bimmersmakkverk altså...

Nå skal jeg ikke ta noen sitt parti her, men jeg minner om viktigheten ved å KUN legge ut negativ omtale om personer man VET ikke overholder avtaler, og/eller bedriver økonmisk straffbar handling.

7 dager høres bare litt kort ut i mine ører... jeg hadde iallefall eksplodert om noen hadde slengt sånt ut om meg etter ikke ha motatt en pakke jeg hadde sent, og som var ute av min kontroll. Feil i forsendelser skjer faktisk. Men har selger en kvittering og sporingsnr er saken lett.

Som sagt, jeg tar ingens parti, bare uttrykker at man bør være HELT sikker. Det er det som er hele poenget med denne tråden. Få slutt på antakelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en diff til E34n av Bimmersmakkverk for snart 3 uker sia. Skulle sende den sa han, men feil med Bring. Jeg sier at det går bra, bare han får Bring til å sende snarest, og det her skjedde forrige Onsdag... Idag er det 7 dager siden. En pakke fra Fræna kan umulig bruke så lang tid?! STORT minus fra meg for øyeblikket, helt til han kan få bilen min på veien...

Bimmersmakkverk altså...

Nå skal jeg ikke ta noen sitt parti her, men jeg minner om viktigheten ved å KUN legge ut negativ omtale om personer man VET ikke overholder avtaler, og/eller bedriver økonmisk straffbar handling.

7 dager høres bare litt kort ut i mine ører... jeg hadde iallefall eksplodert om noen hadde slengt sånt ut om meg etter ikke ha motatt en pakke jeg hadde sent, og som var ute av min kontroll. Feil i forsendelser skjer faktisk. Men har selger en kvittering og sporingsnr er saken lett.

Som sagt, jeg tar ingens parti, bare uttrykker at man bør være HELT sikker. Det er det som er hele poenget med denne tråden. Få slutt på antakelser.

Vet veldig godt at feil kan skje ved sending, men når han ikke svarer på meldinger jeg har sendt til han, da begynner jeg å tvile.

Synd, ettersom at jeg ser at andre har handla med han og det har gått smertefritt.

Jeg sitter bare og venter til Bring ringer meg.

Skreiv dessuten at det er minus hittil, men om den kommer, blir det et stort pluss...

Sier ikke han er useriøs, men akkurat nå har jeg mine tvil.

Time will tell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sålt grejer till Kristian Ødegård, "Kristian" i forumet, för över 2 månader sedan och har fortfarande inte fått betalt!!

Han kommer med nya undanflykter helatiden, och inga pengar dyker upp. Man blir så trött!

Någon som känner kristian eller vet vem han är, skicka gärna mig ett PM.

Mvh//

A.Fekzen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PolarBear ser jeg på som veldig useriøs. han skulle kjøpe noen dører og en fanger og noe småting av meg. og skulle hente de for en stund siden. han sendte meldig først og sa han kom da. jeg pakka sammen alle delene og gjorde alt klart. men han kom ikke. sende en meldig men fikk ikke svar. så sende jeg han en melding på bimmers. som jeg så han leste. men ikke svarte på:) er jo ikke sånn at jeg hadde blitt sur viss han ombestemte seg og ikke ville ha delene. men kunne jo bare sakt det:)

men derimot Disaster, SofaKingFresh og fixfax har jeg god erfaring med:) kommer som avtalt og ikke noe tull:) (har bare solgt deler til de)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...