Filur Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 jepp... dette er utstillingsbilen deres. de har en til som de skal selge har jeg sett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Ja det er der denne bilen har stått utstilt. Har sett denne bilen "live", og synes den er rå. Men jeg kunne nok ha styrt meg for baklyktene selv også. Er langt ifra enig med trådstarter her hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Er det bare jeg som syntes det tar godt betalt for denne stylinga? 250 laken for en 94, 320? Ellers var bilen fin den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 synes denne bilen var flott jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigarette Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Råtøff skyss da Litt ubrkelig på vestlands veier kansje men Men prisen er stiv nok vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Synes den var utrolig tøff jeg og...og ikke minst bra gjennomført! Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7704896&sid=7ab5cjFuz128543&pos=49&tot=72&page=2 Denne er jo ikke ille i det hele tatt... Den er i det minste gjennomført. Er vel demobil for GS Bildeler på Bud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Har sett på den bilen. Veldig gjennomført og pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 disse bilene der er jo bare herlige!! Har mer en lyst på en slik en:P men må bytte baklykter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 tøff den, synes ikke det passer med lambo dører på en cab da, men ellers var den bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Hater egentlig massiv styling, men i dette kitet er det såpass fin flyt i linjene, di passer liksom. Hater asymetrisk blanding av diverse merker. Lyktene bak var heller ikke noe å skrive hjem om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 rååååå bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Synes det er veldig bra gjort å få fronten så lik e46. Ikke noe jeg ville kjøpt, men allikavel en gjennomført pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Koffert-luka var ikke allverdens da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 tøff den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå