Gå til innhold

verdens nest styggeste BMW

Hakon
 Share

Anbefalte innlegg

må kunne diskutere kollektivtrafikk uten å eie en buss selv, vel ?

nei jeg er nok ikke misunnelig... grunnen til at jeg postet det er at det simpelt hen ikke er så ofte man ser en bil som er så til de grader stygg og jævlig...

ja nå kan du jo fortelle oss hva som er så stygt med denne bilen da?!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei

Jeg får være veldig uenig...Utrolig gjennomført og påkostet bil dette.Utrolig fin show bil!! Må nevne at bilen er i særklasse på hvor mye penger deg er lagt i det,alt fra lambo dørene til styling og felger.TRO MEG..jeg vet hvor dyrt det er :D

Syns den var utrolig fin til en person som liker Mye oppmerksomhet.

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns dette er en gjennomført bil og jeg må innrømme at jeg syns den er litt kul, men om jeg ville eid den er jeg litt i tvil om.. :?

Eie den er nok ikke et problem, det er bare det og bruke 250,000 som er litt verre. Det er jo faktisk en 94 modell E36 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eie den er nok ikke et problem, det er bare det og bruke 250,000 som er litt verre. Det er jo faktisk en 94 modell E36 :)

Et godt poeng... det er jo tross alt bare en bil og når alt kommer til alt er ikke en 12 år gammel uoriginal E36 noe å betale en kvart million kroner for... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt enig med Håkon her jeg.

Eller, er vel egentlig ikke på langt nær det nest styggeste jeg har sett, men klarer ikke å skjønne den greia med å prøve å få en modell til å se ut som en annen. Blir bare teit. Om man liker E46 så kjøp en E46 da, ikke prøv å lag en selv...

Kunne ikke falle meg inn å prøve å få min bil til å ligne en E90. (Eller E92 for den saks skyld...)

Og 250.000,-..? Jaja... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt enig med Håkon her jeg.

Eller, er vel egentlig ikke på langt nær det nest styggeste jeg har sett, men klarer ikke å skjønne den greia med å prøve å få en modell til å se ut som en annen. Blir bare teit. Om man liker E46 så kjøp en E46 da, ikke prøv å lag en selv...

Kunne ikke falle meg inn å prøve å få min bil til å ligne en E90. (Eller E92 for den saks skyld...)

Og 250.000,-..? Jaja... :roll:

Hehe, ganske enig med den Magnus, kunne aldri tenke meg og bygge om E46'n min til en E92.

Men det jeg liker( :? ) med den bilen, er at jeg faktisk ikke syns den ligner på en E46. Klart jeg ser likhetstrekk, men ikke på langt nær en E46. For meg er dette et sykt gjennomført bygg. En bil som skiller seg veldig ut fra den store mengden med styla E36'er.

Når jeg ser nærmere på bilen, syns jeg de folka kunne lakket eller fjærne listene på dørene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde skjønt meg litt om denne uttalelsen kom fra en gammel mann på 70 år og vil ha en e46 cab.. (ja har sett en del av de) hehe... men at det skulle komme fra en på 20 år.. jeg er i sjokk.. drit kul bil dette da Håkon.. Men så kjører jo du heller rundt i en 7 serie enn en nice m3 cab ;) hehe..

smaken er som baken, og i dette tilfelle så tror jeg baken din ikke hadde blitt godkjent blant mange jenter ;)

En cab er jo en jentemagnet til 1000er enn hva en 7 serie er. den dagen jeg kjøper 7 serie er når jeg får meg egen sjåfør og tenker jeg meg litt om så kommer den dagen aldri fordi jeg liker å kjøre bil der jeg må gjøre ting selv ;) tror du er en gutt som er født for sent.. hehe.

men må si du har motet til å vise du er en skikkelig vestkants gutt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde skjønt meg litt om denne uttalelsen kom fra en gammel mann på 70 år og vil ha en e46 cab.. (ja har sett en del av de) hehe... men at det skulle komme fra en på 20 år.. jeg er i sjokk.. drit kul bil dette da Håkon.. Men så kjører jo du heller rundt i en 7 serie enn en nice m3 cab ;) hehe..

smaken er som baken, og i dette tilfelle så tror jeg baken din ikke hadde blitt godkjent blant mange jenter ;)

En cab er jo en jentemagnet til 1000er enn hva en 7 serie er. den dagen jeg kjøper 7 serie er når jeg får meg egen sjåfør og tenker jeg meg litt om så kommer den dagen aldri fordi jeg liker å kjøre bil der jeg må gjøre ting selv ;) tror du er en gutt som er født for sent.. hehe.

men må si du har motet til å vise du er en skikkelig vestkants gutt ;)

har du kjørt en god gammel E32 da? det er virkelig noen flotte biler... ligger jævla bra på veien til å være så gammle .. vi snakker om snart 20 år gammel bil...

du har helt rett i det du sier mht jenter og biler... og det er hyggelig å kjøre rundt i en cab når man har sol og fint vær.. men da tenker jeg at det er bedre å ha en normal E36 eller noe slikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har faktisk ikke kjørt en E32, men jeg har kjørt en E46 m3 og den skal jeg si deg ligger bedre på veien enn den e32en din.. men jeg kan se for meg deg på e6en i høyre felt inne med cruisecontrollen i 100km/t!!! virker ikke som du liker sportslige og morro biler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...