-Roger- Skrevet Juni 3, 2006 Skrevet Juni 3, 2006 Skal gå til innkjøp av nye dempere og fjører til bilen... Tenkte og senke den 35 til 40 cm! har fått pris på bilstein, ca 7000 kr! Noen som har andre anbefalinger og evnt priser?
Øyvind L. Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 Bilsteing Sprint dempere sammen med H&R 40/15 eller Eibach fjører. AutoTrio selger begge alt sammen..
-fek- Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 Bilsten Sprint og H&R fjærer er ein vinnar..har det sjøv, ikkje for stiv og ikkje for mjuk..henger som ein klegg på vegen løp og kjøp! www.koed.dk selger billige bilstein dempere..
-Roger- Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Skrevet Juni 4, 2006 Håpar i allfall at du meiner mm og ikkje cm Ja jeg mener mm... Hadde vel kanskje blitt litt drøyt! Tror jeg går for bilstein dempere siden jeg aldri har hørt noe vondt om de... Men er ikke fjørene til bilstein også bra? Siden dere kjører med andre typer?
-Roger- Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Skrevet Juni 4, 2006 Bilsten Sprint og H&R fjærer er ein vinnar..har det sjøv, ikkje for stiv og ikkje for mjuk..henger som ein klegg på vegen løp og kjøp! www.koed.dk selger billige bilstein dempere.. Jeg er kanskje veldig dårlig på og leite, men jeg fant ingen bilstein dempere til e46 på koed! Når jeg søker på bilstein kommer det bare opp dempere til e36...
Jan e34 Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 De har nok. Send mail til Daniel eller ring ham. Siden deres er nok ikke helt oppdatert. Grunnen til at H&R brukes er fordi det ikke finnes Bilstein fjærer i 40/15. H&R er bra saker.
-Roger- Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Skrevet Juni 4, 2006 ok... skla gjøre det jeg! takker for bra svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå