Gå til innhold

Angeleyes bestilt. MONTERT!!!!

StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Andreas: Det er bare ringene som du monterer inn i de originale lyktene. Skal visst være plankekjøring.

Du kan montere Xenon på bilen din, men koster vel noen kronasjer.

Jonte: Ja og svar sendt.

Skywalk3r: Hvis du hadde lagt folie på baksiden av ringene vil ikke ringene lyse opp reflektoren. Da vil du få en "renere" ring som bare lyser fremover. Gjør et søk på e46fanatics. En del som har gjort det med deres AE der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kan ikke tro det. Bestilte ringene natt til forrige lørdag. I dag lå det hentelapp i postkassen. Så da er det rake veien til jobb og få dem montet.

BILDER KOMMER SENERE I KVELD!!

Gleder meg som en unge nå.

Ringene kom på 1360,- Så ble det 161,- i tull. Ikke så værst pris det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA VAR DE PÅ!!!

Steike ta de lyser sterkt. Så nå må jeg kjøpe meg nye pærer til hovedlysene og xtralysene. Ser jo helt idiot ut.

Men jeg er kjempefornøyd. Veldig grei montering også. Brukte noen timer på det. Men det er vel for jeg ikke vil ha en spagetti av ledninger på kryss og tvers.

Lyser enda sterkere enn slik de kommer frem på bildene.

ENJOY!! 8)

Angeleyes_montert_9_6_06_034.jpg

Angeleyes_montert_9_6_06_031.jpg

Angeleyes_montert_9_6_06_032.jpg

Angeleyes_montert_9_6_06_035.jpg

Angeleyes_montert_9_6_06_037.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker. Ja det gjorde seg på en ellers tam bil. Xenon blir det nok ikke. Men må få noen pærer som lyser hvitere i alle fall.

And. skiltet så har jeg en liten sperre for de nye skiltene. Har aldri likt dem. Men ser på bildene at det kanskje hadde gjort seg. Begynner å bli slitne.

Ringene er forøvrig 6500k som er standard. Kan få opptil 8000k. Men tror nok de blir alt for sterke i lyset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konge Stig! Dette ble lekkert!! 8)

Du får si ifra om du vil ha noen skikkelig flotte xenon-look pærer. Kan veldig anbefale de jeg bruker. Kjøper disse fra statene også. Knuser alle andre xenon-look pærer jeg har sett, og passer veldig godt til mine angel-eyes! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konge Stig! Dette ble lekkert!! 8)

Du får si ifra om du vil ha noen skikkelig flotte xenon-look pærer. Kan veldig anbefale de jeg bruker. Kjøper disse fra statene også. Knuser alle andre xenon-look pærer jeg har sett, og passer veldig godt til mine angel-eyes! :wink:

Hvilket merke anbefaler du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...