Gå til innhold

Angeleyes bestilt. MONTERT!!!!

StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Konge Stig! Dette ble lekkert!! 8)

Du får si ifra om du vil ha noen skikkelig flotte xenon-look pærer. Kan veldig anbefale de jeg bruker. Kjøper disse fra statene også. Knuser alle andre xenon-look pærer jeg har sett, og passer veldig godt til mine angel-eyes! :wink:

Hvilket merke anbefaler du?

Anbefaler merket EuroDezign som du finner mange som selger på Ebay. Disse gir et meget hvitt lys, som passer veldig fint både til Demon Eyes og xenon. Stig har selv sett disse, i sammenligning med "gule" lys. Og kan sikkert også bekrefte at forskjellen er veldig stor.

Hvis du tar et søk på Ebay på: xenon, 8500K så vil du få dem opp. Har disse i ALLE størrelser! ;) Kjøp gjerne flere sett, og kanskje flere kompiser sammen, så blir ikke frakten dyr heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Varer ikke like lenge som "vanlige" pærer nei, men i mine øyne så er det uten tvil verdt det!! Er helt krise når jeg må sette i orginale pærer igjen... Har det akkurat nå, da jeg gikk tom for pærer. Kan evt se om jeg får tatt et bilde, så dere får se forskjell ;) For meg er dette faktisk et godt alternativ til xenon... Har ikke funnet NOEN andre pærer som gir hvitere lys enn dette, og jeg har prøvd MANGE!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er meget fornøyd. Lyser veldig hvitt. Ganske likt Silverback sine. Men jeg har 6000k ringer.

Har koplet de til parklysbryteren ja.

Gunnar: Har nå gnikket i 5 timer. Så vi får se om det gir uttelling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...