FTE Skrevet Juni 3, 2006 Skrevet Juni 3, 2006 Jepp, var her idag og sjekket trøkket. Overraskende dårlig oppmøte, mulig mange var usikre på været. Var mange svenske bidrag der, knipset noen av de fineste bilene i alle fall. Lite BMW der, men her er noen: Et høydepunkt var denne E36 som V.S har bygget motor til: Her er et par svenske "stylere": Og til slutt en tøff Fiat Abarth:
turbo_fever Skrevet Juni 3, 2006 Skrevet Juni 3, 2006 Den nr2 der var jo til salgs ikke så lenge siden. Er det ikke en 325turbo også, ganske gjennomført den. Rå motorbygg i VS bmw'n
Tommy Skrevet Juni 3, 2006 Skrevet Juni 3, 2006 Grunnen til dårlig oppmøte er vel kansje at det arrangeres NM/Nordisk mesterskap i Dragrace i Valle i Setesdal denne helgen.
K Landre Skrevet Juni 3, 2006 Skrevet Juni 3, 2006 Den ser noe brutal ut den bilen til V.S og han Svensken da. Men M5en Vidar har kjørt med tidligere ser bedre ut spør du meg da
SteffenM2 Skrevet Juni 3, 2006 Skrevet Juni 3, 2006 Den E36en er vel VS sin nye vel? Vis ikke jeg tar feil var det målt 1473Hk Og 1646NM.. Var iallefall innenfor der, tror det var riktig det der asså..
K Landre Skrevet Juni 3, 2006 Skrevet Juni 3, 2006 Den orange E36 var V.S sin ja. Bilen ble bremset til 1422hk/1610nm, så du var ikke langt unna der Steffen
|Andreas| Skrevet Juni 3, 2006 Skrevet Juni 3, 2006 Den orange E36 var V.S sin ja. Bilen ble bremset til 1422hk/1610nm, så du var ikke langt unna der Steffen Ganske brutale saker
Ron Jeremy Skrevet Juni 3, 2006 Skrevet Juni 3, 2006 Den orange E36 var V.S sin ja. Bilen ble bremset til 1422hk/1610nm, så du var ikke langt unna der Steffen Ganske brutale saker Det er insane!!!
K Landre Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 Det er helt sjukt! Men det kan jo ikke være egnet til noe annet en rett fra heller når det er snakk om så mye hester da? Kan ikke forstå at det kan brukes til å ta rundetider med noe slikt jeg da.
Dannis Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 Det er helt sjukt! Men det kan jo ikke være egnet til noe annet en rett fra heller når det er snakk om så mye hester da? Kan ikke forstå at det kan brukes til å ta rundetider med noe slikt jeg da. med tanke på fallskjermen og bakdekkene som står på den bilen så tror jeg nok drag er hovedoppgaven der ja
FTE Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Skrevet Juni 4, 2006 Hvor fort kjørte han? 7'ere`? Så lenge jeg var der, kjørte han bare prøve-drag, altså bånn gass 100 meter ca, så gikk han av gassen. Dette var første gang de hadde kjørt bilen i hele tatt.
Bjørn B Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 Har lest litt om den E36'n. De skal vistnok bruke den til drag/drift/banekjøring osv. Den skal brukes på samme måte som M5'n. De skifter hele hjulopphenget, akslinger og diff når de ikke kjører drag. Altså at den er på vanlige hjul osv. Håper det jeg har hørt stemmer, for når M5'n sliter med feste og røyklegger hele langsiden på rudskogen, så kan det bli veldig gøy å se M3'n. Er vistnok et sammarbeid mellom Vidar Strand og Tommy Tiger (en svensk fyr jeg vet nada om)... Blir en bra sommer, når Bmw igjen troner på toppen over værsting biler, selv ikke Polly tar den:D
Nino Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 Og til slutt en tøff Fiat Abarth: hei, er jo rismoen sin jo. forøvrig, den ene rismo gutten har en e36
Maxxsonics Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 var veldig rått på gardermoen i helga gitt! det tok av! vsmotor bimmer'n er det absolutt verste jeg har sett! fy f... å det gikk! var dette var ett utrolig rått treff!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå