Gå til innhold

Noen spørsmål angående en 92 520i [-o<


Zaphod
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Nettopp fått bilen og lurer på litt diverse:

1.

fikk et problem med intrumentbordet i dag :( . displayet som viser hvilket program automatkassa bruker og hvilket gir den står i har begynt og fått døde pixler....hvordan fikser jeg det... er det mye arbeid og ut med selve instrumentbordet? virker helstøpt dashbordet så :roll:

2.

fant et lite batteri på venstresiden av bagasjerommet. Siden jeg ikke hadde helt skjønt hvordan jeg fikk løsnet baksetet enda (turte ikke å ta i helt :lol: ) så monterte jeg strømmen til forsterkeren på det intill videre. men hva brukes det batteriet til ettersom hovedbatteriet er under baksetet?

3.

spurt før på dette forumet angående pipelyden jeg får når jeg er ute og kjører ](*,) . Den "dong" lyden har jeg skjønt at varsler når det er under 3 grader ute, men det hender at jeg får tre pip etter hverandre....Fikk tips om at det kunne være klokken men det stemmer ikke med at det er timesvarsel. Kommer bare en sjelden gang. (har ikke fått stilt klokka da etter som alt står på tysk :lol: ). det er heller ikke under 3 grader når det piper.

4.

har bare ett grønt strek igjen på service indikatoren, og som jeg har skjønt så får jeg varsel om service inspection 1 eller 2 når den tillslutt forsvinner. Men hva krever inspection 1 eller 2 av service? Og hvordan får jeg nullstilt telleren?

Takker på forhånd for alle svar O:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående baksetet så er det bare å bruke rå makt, så mye du bare vil, det er ingenting som kan bli ødelagt, bare ta tak i forkant av setet å røsk til så kommer det :)

Ja det har jeg heldigvis fått til.....så nå er det bare og trekke kabler når været blir bra :roll: ....men ingen som vet hva det ekstra batteriet brukes til som står ventsre side av bagasjerommet :( lurer fælt på det ettersom forsterkeren får strøm fra det midlertidig.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...