Gå til innhold

'83 E30 323 Bilcross prosjekt


Bimern
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så lenge man holder seg unna turbo o.l., så er det ikke nå nøye hvilken motor man bruker nei :D kjør på !

Har foresten blitt en stund siden siste update nå, har hatt ferie og vært litt lat i tillegg :wink: men har fått revet meg ut av sofaen de siste kveldene.

Begynner å se enden nå tror jeg... :? alle burforsterkningspunktene er på plass, batteriet har jeg fått gjort fast i bagasjen, stolfester på plass + div små pjusk. Så nå gjestår det egentlig bare å få sveist inn buret og montere stolen og beltene for godt. + at det garantert dukker opp div ting og tang som jeg sikkert ikke har tenk på :roll:

Fronten ble ferdig i kveld

DSC00082.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns den ble seende rar ut jeg.. det partiet mot nyrene liksom, på begge sider.. ser så skakt ut?

ikke att utseende teller her da ;)

Tøff bil, dette blir mye moro :)

Blei noe rart med de platene mot nyrene ja, gadd ikke legge så mye finish i akurat det, da det ikke er usansynlig at nyrene og partie i rundt går til helv... i første løp :wink: , og da blir det hel plate over hele fronten hvis det skjer.

Og som du sier, så får man ikke poeng for utseende nei :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei en tur ut i garasjen i kveld også, har begynt å lakkere litt.

Hadde egentli tenkt å sprøytelakkere, men så gikk kompressor-motoren til helvette for en stund siden, så det ble rullings-metoden i stede... :wink:

Sånn er planen at den skal se ut til slutt, bortsett fra at hele bakenden blir rød.

L%f8psbil.jpg

Sånn ser den ut foreløping... etter et strøk med signalrød

CIMG1683.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig tøff bilcrossbil ;) Lykke til me kjøringa da!! E30 i bilcross er jo driitgromt =)

Takker og bukker :D E30 er knall ja, gelder meg som en unge til første løpet mitt den 9/9.

Har det blitt noe flere løp på deg da?

Jepp jeg har kjørt 3 løp nå :wink: Å gleder meg til å kjøre neste, men først må je på landsfinalen å heie på bror min 8):D hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...