mOMOe Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 dæven døtte.. fikk litt trua på å lage bilcrossbil utav 316 jeg nå.. men åssen går det i forhold til at det står 2,5 liter i den da.. noe homologeringsgreier som hindrer meg el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet August 1, 2006 Share Skrevet August 1, 2006 i bilcross setter du i hva som helst av motor i hvilken som helst bil. Bare den passer i det opprinnelige motorrommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet August 2, 2006 Forfatter Share Skrevet August 2, 2006 Så lenge man holder seg unna turbo o.l., så er det ikke nå nøye hvilken motor man bruker nei kjør på ! Har foresten blitt en stund siden siste update nå, har hatt ferie og vært litt lat i tillegg men har fått revet meg ut av sofaen de siste kveldene. Begynner å se enden nå tror jeg... alle burforsterkningspunktene er på plass, batteriet har jeg fått gjort fast i bagasjen, stolfester på plass + div små pjusk. Så nå gjestår det egentlig bare å få sveist inn buret og montere stolen og beltene for godt. + at det garantert dukker opp div ting og tang som jeg sikkert ikke har tenk på Fronten ble ferdig i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 ja da blir det bilcrossbil utav 316 til våren vet jeg.. vis ikke jeg bruker den opp i vinter da vel å merke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 syns den ble seende rar ut jeg.. det partiet mot nyrene liksom, på begge sider.. ser så skakt ut? ikke att utseende teller her da Tøff bil, dette blir mye moro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet August 3, 2006 Forfatter Share Skrevet August 3, 2006 syns den ble seende rar ut jeg.. det partiet mot nyrene liksom, på begge sider.. ser så skakt ut? ikke att utseende teller her da Tøff bil, dette blir mye moro Blei noe rart med de platene mot nyrene ja, gadd ikke legge så mye finish i akurat det, da det ikke er usansynlig at nyrene og partie i rundt går til helv... i første løp , og da blir det hel plate over hele fronten hvis det skjer. Og som du sier, så får man ikke poeng for utseende nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet August 4, 2006 Forfatter Share Skrevet August 4, 2006 Blei en tur ut i garasjen i kveld også, har begynt å lakkere litt. Hadde egentli tenkt å sprøytelakkere, men så gikk kompressor-motoren til helvette for en stund siden, så det ble rullings-metoden i stede... Sånn er planen at den skal se ut til slutt, bortsett fra at hele bakenden blir rød. Sånn ser den ut foreløping... etter et strøk med signalrød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet August 5, 2006 Forfatter Share Skrevet August 5, 2006 Har fått jobba litt med bilen i dag, har lakkert øhh rulla ferdig, ble jo riktig fin på litt avstand (faktisk ikke så værst på nært hold heller ) Junior godkjenner arbeide til pappa: Fin brombrombil pappa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Må vel få bøyd nå stål snart da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i-Handicapraser Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Veldig tøff bilcrossbil Lykke til me kjøringa da!! E30 i bilcross er jo driitgromt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet August 12, 2006 Forfatter Share Skrevet August 12, 2006 Må vel få bøyd nå stål snart da! Satse på det ja, snakka med Erlend i sta, om å låne hengeren i kveld, så kommer turende med bilen opp til deg i kveld Får tro at Trond har tid til et lynkurs i bøying rimelig asap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet August 12, 2006 Forfatter Share Skrevet August 12, 2006 Veldig tøff bilcrossbil Lykke til me kjøringa da!! E30 i bilcross er jo driitgromt =) Takker og bukker E30 er knall ja, gelder meg som en unge til første løpet mitt den 9/9. Har det blitt noe flere løp på deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Da er vi i gang med buret! Bøyd ferdig hovedbøylen idag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet August 15, 2006 Forfatter Share Skrevet August 15, 2006 Takkar for bildene. Må huske kameraet neste gang jeg å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i-Handicapraser Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Veldig tøff bilcrossbil Lykke til me kjøringa da!! E30 i bilcross er jo driitgromt =) Takker og bukker E30 er knall ja, gelder meg som en unge til første løpet mitt den 9/9. Har det blitt noe flere løp på deg da? Jepp jeg har kjørt 3 løp nå Å gleder meg til å kjøre neste, men først må je på landsfinalen å heie på bror min hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå