Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dæven døtte.. fikk litt trua på å lage bilcrossbil utav 316 jeg nå.. men åssen går det i forhold til at det står 2,5 liter i den da.. noe homologeringsgreier som hindrer meg el?

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

i bilcross setter du i hva som helst av motor i hvilken som helst bil. Bare den passer i det opprinnelige motorrommet.

Skrevet

Så lenge man holder seg unna turbo o.l., så er det ikke nå nøye hvilken motor man bruker nei :D kjør på !

Har foresten blitt en stund siden siste update nå, har hatt ferie og vært litt lat i tillegg :wink: men har fått revet meg ut av sofaen de siste kveldene.

Begynner å se enden nå tror jeg... :? alle burforsterkningspunktene er på plass, batteriet har jeg fått gjort fast i bagasjen, stolfester på plass + div små pjusk. Så nå gjestår det egentlig bare å få sveist inn buret og montere stolen og beltene for godt. + at det garantert dukker opp div ting og tang som jeg sikkert ikke har tenk på :roll:

Fronten ble ferdig i kveld

DSC00082.JPG

Skrevet

ja da blir det bilcrossbil utav 316 til våren vet jeg.. :lol:

vis ikke jeg bruker den opp i vinter da vel å merke..

Skrevet
syns den ble seende rar ut jeg.. det partiet mot nyrene liksom, på begge sider.. ser så skakt ut?

ikke att utseende teller her da ;)

Tøff bil, dette blir mye moro :)

Blei noe rart med de platene mot nyrene ja, gadd ikke legge så mye finish i akurat det, da det ikke er usansynlig at nyrene og partie i rundt går til helv... i første løp :wink: , og da blir det hel plate over hele fronten hvis det skjer.

Og som du sier, så får man ikke poeng for utseende nei :wink:

Skrevet

Blei en tur ut i garasjen i kveld også, har begynt å lakkere litt.

Hadde egentli tenkt å sprøytelakkere, men så gikk kompressor-motoren til helvette for en stund siden, så det ble rullings-metoden i stede... :wink:

Sånn er planen at den skal se ut til slutt, bortsett fra at hele bakenden blir rød.

L%f8psbil.jpg

Sånn ser den ut foreløping... etter et strøk med signalrød

CIMG1683.JPG

Skrevet

Har fått jobba litt med bilen i dag, har lakkert :roll: øhh rulla ferdig, ble jo riktig fin på litt avstand :wink: (faktisk ikke så værst på nært hold heller :) )

CIMG1687.JPG

CIMG1688.JPG

Junior godkjenner arbeide til pappa: Fin brombrombil pappa :!:

CIMG1689.JPG

CIMG1690.JPG

CIMG1691.JPG

CIMG1692.JPG

Skrevet
Må vel få bøyd nå stål snart da!

Satse på det ja, snakka med Erlend i sta, om å låne hengeren i kveld, så kommer turende med bilen opp til deg i kveld :)

Får tro at Trond har tid til et lynkurs i bøying rimelig asap :wink:

Skrevet
Veldig tøff bilcrossbil ;) Lykke til me kjøringa da!! E30 i bilcross er jo driitgromt =)

Takker og bukker :D E30 er knall ja, gelder meg som en unge til første løpet mitt den 9/9.

Har det blitt noe flere løp på deg da?

Skrevet
Veldig tøff bilcrossbil ;) Lykke til me kjøringa da!! E30 i bilcross er jo driitgromt =)

Takker og bukker :D E30 er knall ja, gelder meg som en unge til første løpet mitt den 9/9.

Har det blitt noe flere løp på deg da?

Jepp jeg har kjørt 3 løp nå :wink: Å gleder meg til å kjøre neste, men først må je på landsfinalen å heie på bror min 8):D hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...