R.E.H Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 jeg var under bilen min førr et par dager siden for å tette frieksos.. å da så jeg at det røret som sitter fast i bakpotta var slått hallveis flatt.. var bare halve røret... måtte være slik siden det ikke var en potte som hadde den rette bøyen for å unngå bærebrua.. potten hører sikkert ikke til min bil egentli.. noen som vet sånn ca hvor mye effekt jeg taper på dette? har en 320i e30 129 hk 87 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Nesten over halvparten!! Neida,iogmed at du har sugemotor skal det være motstand i potta og da er det ikke så farlig,hvis du ikke har merket det vil jeg ikke tro du har mistet noe i det hele tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2006 d va sånn når æ kjøpte biln. har ikkje prøvd den før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 jeg var under bilen min førr et par dager siden for å tette frieksos.. å da så jeg at det røret som sitter fast i bakpotta var slått hallveis flatt.. var bare halve røret... måtte være slik siden det ikke var en potte som hadde den rette bøyen for å unngå bærebrua.. potten hører sikkert ikke til min bil egentli.. noen som vet sånn ca hvor mye effekt jeg taper på dette? har en 320i e30 129 hk 87 mod Det er nesten umulig å svare på hvor mye... eller om du i det hele tatt mister effekt pga. skaden på eksosrøret. Teoretisk mister man effekt hvis man struper røret slik at flowet blir dårligere, men i praksis tviler jeg på at M20B20 motoren er så følsom... iallefall ikke i hele registeret. Jeg tror toleransegrensene for disse gamle standardmotorene er rimelig store og at det skal mer til før du i alminnelig daglig transport kan merke forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2006 ja d er jo strupet på en måte.. halve røret er jo slått sammen.. en kompis sa at han trodde d hadde en del på effekten å si men hvor mye torte han ikke si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2006 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Det har nok fint lite å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Juni 5, 2006 Share Skrevet Juni 5, 2006 Hvis det er den delen av eksosen som går akkurat under hjulopphenget bak, så skal den være slik, den er ikke mindre effekt eller flow igjennom der fordi om røret er klemt litt ovalt akkurat der. Er nok pga bakkeklarning de har gjort dette. Hvis det hadde vært helt rundt ville det garantert blitt ovalt igjen etter første kraftige hump du kjører over, eller rett å slett slipt hull etter nok humper. Det er forøvrig der og mellompotta som vanligvis tar nedi på en senka E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2006 hmm.. mulig d.. takk for svar da=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå