Gå til innhold

Ny frontfanger.. Lakkering?


mbrothe
 Share

Anbefalte innlegg

men jeg hadde ikke betalt mere en 1000.- for mere er det ikke verd :?

Er det inkludert det lakken koster, eller er det bare for selve arbeidet?

Hvordan er det egentlig med disse fargene, er det bare bmw selv som har den eksakte fargen som står på lappen i motorrommet, eller er det noe "alle" lakkeringsverksted har eller skaffer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg hadde ikke betalt mere en 1000.- for mere er det ikke verd :?

Er det inkludert det lakken koster, eller er det bare for selve arbeidet?

Hvordan er det egentlig med disse fargene, er det bare bmw selv som har den eksakte fargen som står på lappen i motorrommet, eller er det noe "alle" lakkeringsverksted har eller skaffer?

De fleste lakkverksteder kan lage den lakken du trenger, men det er ikke sikkert det blir 100% likt for det, skal du for eksempel ha orginal farge til en bil på 20 år så blir det ikke likt, lakk taper seg litt med tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste lakkverksteder kan lage den lakken du trenger, men det er ikke sikkert det blir 100% likt for det, skal du for eksempel ha orginal farge til en bil på 20 år så blir det ikke likt, lakk taper seg litt med tiden.

Hvor mye har dette å si på en bil fra 1996?

Må jeg lakkere hele bilen for at det skal se bra ut? :?

Fargen er forøvrig "314-hellrot" :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste lakkverksteder kan lage den lakken du trenger, men det er ikke sikkert det blir 100% likt for det, skal du for eksempel ha orginal farge til en bil på 20 år så blir det ikke likt, lakk taper seg litt med tiden.

Hvor mye har dette å si på en bil fra 1996?

Må jeg lakkere hele bilen for at det skal se bra ut? :?

Fargen er forøvrig "314-hellrot" :roll:

Nei, bare vis bilen til lakkereren, og han ser hva som må gjøres for at det skal bli bra.. hvis han er seriøs da..

Så klart kan det bli litt forskjell, men det er så lite at det ikke er noe å brys seg om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1500kr! Hør rundt , vist du har en litt spess lakk så hør om dem har tysk lakk! Er en del som er omlakkert på min bil (ikke av meg) og det er dårlig lakk\jobb , men et lakkeringsverksted her sier at dem har tysk lakk og at det blir helt likt! 10år gammel lakk da så kansje litt forskjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...