Lien Skrevet Juni 5, 2006 Skrevet Juni 5, 2006 I dag var broren min, min far og jeg ute og prøvekjørte fattern sin drømmebil gjennom alle tider; 2002 turbo, og jeg må si at den lagde oppstyr rundt seg. Rå lyd og rått utseende med Dogleg tettsteget kasse og speilvendt "2002 turbo", så må jeg si at dette er noe av det kuleste bmw har laget.
Steffan C Skrevet Juni 5, 2006 Skrevet Juni 5, 2006 Denne så veldig strøken ut. Syns runde baklykter på 02 er penest, men er vel ikke mange av de igjen . PS: Vet om 1, står i garasjen til fatter. Har forøvrig stått der siden 1986 .
Hakon Skrevet Juni 5, 2006 Skrevet Juni 5, 2006 faen for en fet bil... den var tøff... hvor mange hester var det orginalt ?
///MoePower Skrevet Juni 5, 2006 Skrevet Juni 5, 2006 PS: Vet om 1, står i garasjen til fatter. Har forøvrig stått der siden 1986 . Hvilken stand er den i? Venter han til verdien stiger, for å så selge den? eller er han bare "samler" som ikke vil skille seg fra den?
Lien Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Skrevet Juni 5, 2006 2002 turbo har en firer som er basert på M10 på 2 liter med turbo og yter 170 gamp v/ 5800 rpm og 245 Nm v/ 4000 rpm. Med en vekt på 1050 kg går 0 - 100 unna på 7.1 sek. Forøvrig skal det visstnok være et sted mellom 8 - 10 stk igjen i Norge, og i vårt land er det MANGE i forhold til andre land.
Steffan C Skrevet Juni 5, 2006 Skrevet Juni 5, 2006 PS: Vet om 1, står i garasjen til fatter. Har forøvrig stått der siden 1986 . Hvilken stand er den i? eller er han bare "samler" som ikke vil skille seg fra den? Han er av den typen som ikke kan skille seg fra noen ting . Den er i god stand den, må skifte kanaler, front samt det meste i understellet siden den har stått i alle disse åra. Han har forresten alle karosseridelene og tre komplette motorer, deriblant en TII motor . Sånn det ser ut idag, så blir det nok broren min som kommer til å ha denne bilen som et prosjekt .
-Anders- Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Shit, den så strøken ut! Hadde vært morro å fått prøvd en sånn en gang..
Øystein E30 M3 Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Ja,det er jo samler bil med store bokstaver men det er vell alt i mine øyner,men så var jo ikke jeg født når den bilen kom til verden..så det har vell noe med det og gjøre Men for all del,den ser meget flott ut hadde vert artig å prøvd en slik,kanskje jeg hadde skiftet mening etter det
propan Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Tøff bil,hiv motoren. Ingen wastegate er ikke det råeste som er bygd gjennom tidene. Turbo trykk på en 20 pakning prince. Men veldig kule biler,og absolutt noe å ha. Men bytt ut turbo systemet.
Fredrik Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Et utrolig pent eksemplar, men du verden så store baller man skal ha for å kunne kjøre en E10 med turbo hurtig... man skal ha kjempestore baller for å kjøre en gammel 911 hurtig, men for å kjøre en 2002 Turbo hurtig skal man ha titanballer...
propan Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Ifølge Stig med M2 så er de veldig tighte og fine i 240km/t. Ikke noe problem.
GSS Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Ifølge Stig med M2 så er de veldig tighte og fine i 240km/t.Ikke noe problem. Det er vel turbo-oppførselen "bmwe9" sikter til når det gjelder hvor vanskelig et kan være å håndtere en bil som dette.
Fredrik Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Det er vel turbo-oppførselen "bmwe9" sikter til når det gjelder ballene You bett... kombinasjonen av et relativt fleksibelt chassis og ketchupeffekt er en utfordring for menn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå