Gå til innhold

Hvordan finne historikken på importert bmw?

Anbefalte innlegg

Det var merkelig jimc. Har selv en import bil og den ligger i databasen hos BMW forhandlerne. Har oppgitt registrerings nummer hos Sulland Auto AS Gjøvik og de fant alt i bilen. Det jeg riktignok stusser på er at Sulland Auto gav meg interiørfargen som er LCRH Amethyst dakotaskinn og når jeg så var hos autosentrum fikk jeg beskjed om at det var ABAD grått stoff. Tror jeg holder meg til Sulland Auto som fant all informasjon om bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er veldig merkelig selv, vet at Egil Stenshagen L.strøm brukte ca 2 uker på registrere bilen i et system som er knyttet til skandinavia (Fikk jeg høre, om det er riktig eller ei vet jeg ikke), så jeg regner da med at bilen ligger i systemet til alle BMW forhandlere.. Tror nok jeg må kontakte E.S. Til info var vanlig oljeservice var overraskende billig hos dem iforhold til andre, selv om servicen er så som så..

Edit siste setning : Kundebehandlingen er så som så.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.T.

Til jimc..

Er du dame/mann?

Du var vel ikke tilfeldigvis på peppes pizza på lørenskog.

Sto en X3 prikk lik din parkert der, kom en dame fra et eller annet sted inn i bimmern, og bare burna av sted, kjørte i høy fart som en galning over dumper å greier, bånna fullt nedover veien mot strømmen senter, jævlig rå lyd i bimmern.

Må si jeg og gutta ble litt sjokkert over å se en dame kjøre sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.T.

Til jimc..

Er du dame/mann?

Sto en X3 prikk lik din parkert der, kom en dame fra et eller annet sted inn i bimmern, og bare burna av sted, kjørte i høy fart som en galning over dumper å greier, bånna fullt nedover veien mot strømmen senter, jævlig rå lyd i bimmern.

Hehe.. Jeg kjørte faktisk forbi der når den X3`en sto parkert på peppes på lørenskog igår. Det er ei som nylig har anskaffet seg en X3 her på Lørenskog, har sett henne kjøre som F! flere ganger den siste tiden.. Bilen hennes er sølv, mens min er sølvgrå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.T.

Til jimc..

Er du dame/mann?

Hehe.. Jeg kjørte faktisk forbi der når den X3`en sto parkert på peppes på lørenskog igår. Det er ei som nylig har anskaffet seg en X3 her på Lørenskog, har sett henne kjøre som F! flere ganger den siste tiden.. Bilen hennes er sølv, mens min er sølvgrå..

hehe

men sant det, dama er psyko til å kjøre assa, har bånn gass hele tiden, bremser ikke i rundkjøringer, gir faen i dumper bare kjører på.

hun er helt rå og er fin å da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...