Marv Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 har en DEFA alarm på min 318is E36. hadde også ett problem med ledningsnettet som jeg nå har fikset, men nå vil ikke lysene lyse da jeg aktiverer alarmen. (blinker) alt av lys og selve alarmen virker, men bare lurer på om det er noen som vet hva dette kan være, og om det evt er noe jeg kan klare og løse selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Sjekk brytern under panseret. Min var lik etter lakkering, da noen hadde glemt å skru denne fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marv Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 bryter under panseret? sorry..... heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Iaf på min DEFA har jeg det. Vippebryter som utløser alarmen om noen bryter opp panseret ditt. Står som regel rett ved panserlåsen, over lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marv Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 hmmm.... ok. skal sjekke det etterpå. så du mener at den kanksje henger eller noe da eller hva? og det kanskje er grunnen til at det ikke blinker i lysene da jeg aktiverer alarmen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 hmmm.... ok.skal sjekke det etterpå. så du mener at den kanksje henger eller noe da eller hva? og det kanskje er grunnen til at det ikke blinker i lysene da jeg aktiverer alarmen? om ikke alle dører og sånnt er helt lukket så blinker ikke lysene.. så uten den brytern tror defan vell at panseret er åpent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marv Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 javel. men fant ingen bryter der jeg lurer på om det kan ha en sammenheng med sentrallåsen, for tror ikke den funker riktig lenger heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 javel.men fant ingen bryter der jeg lurer på om det kan ha en sammenheng med sentrallåsen, for tror ikke den funker riktig lenger heller rart.. det skal være en liten sånn metal vippe.. rett til venstre over vestre lykt ligger den hos meg.. Men mye mulig det er noe annent altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marv Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 det er ikke den som "spretter" opp panseret du mener da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Enklest å sjekke bryterene er å la bilen stå og svive eller ha tenningen på hakk 2. Så åpner du en og en dør. Se om lysdioden blinker nå en dør blir åpnet. Samme med panser og bakluke. Åpner du en av dem og du ikke får utslag på dioden har du funnet feilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 det er ikke den som "spretter" opp panseret du mener da? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marv Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 Nei. hmmm. nei vel. hva mener du som evt er problemet med den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Jeg vet ikke om det er den som er problemet. Men på min ville ikke lysene blinke før den var skrudd fast og panseret lukket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marv Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2006 ok. noen som vet hvordan jeg kan "resete" en DEFA bilalarm??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 Dra ut strømpluggen på alarmsentralen. LA den stå av 10-15 minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå