StigJ Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 Slik som jeg forstod ovex så var det at de passer godt sammen med xenonlykter. Men mulig jeg tar feil her. Ikke vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 Ja, det jeg også tolket det som, men virker som at det er noen som tok det anderledes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Kan jeg skifte ut mine ringer i FK lyktene med de her?: http://jlevistreetwerks.com/store/produ ... 6d3561bb0d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 Det kan du sikkert, men vil tro at du da må ødelegge lyktene Jeg ville heller forsøkt å bytte pærene Har vurdert det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 Mhm.. har tenkt på det der med pærene jeg og.. men hvor finner man pærer med hvitt deiligt lys da tru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 Kan jo nevne at jeg har fått tak i tåkelys som passer fint sammens med angeleyes chrome lyktene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2006 Vurderer nå å handle Xenon 6000k og Predator ringene som også er 6000k. Det må jo bare bli pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Juli 23, 2006 Share Skrevet Juli 23, 2006 Sorte FK-lykter....(fra siden ser man at det kun er tre vanlige parklys pærer i hver ring ) Er det noe særlig stress å skifte disse pærene ? alle mine gikk her omdagen... smelta faktisk hull i reflektorfilmen, bak ringene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 Det ville jeg klaget på, til forhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Vurderer nå å handle Xenon 6000k og Predator ringene som også er 6000k. Det må jo bare bli pent Mener du dette kit'et? http://jlevistreetwerks.com/store/produ ... c604e337fc Hva er Clear Film Protection: ? Hva slags bakgrunn har de lyktene her, ligner de på FK Angel Eyes chrome? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Clear Film Protection er tynn film som legges utenpå lyktene for å beskytte mot steinsprut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Hella Angeleyes, med jallapærer fra Hong Kong. Hvitt er det ihvertfall. (Legg merke til litt deilig rust!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet August 8, 2006 Forfatter Share Skrevet August 8, 2006 Vurderer nå å handle Xenon 6000k og Predator ringene som også er 6000k. Det må jo bare bli pent Mener du dette kit'et? http://jlevistreetwerks.com/store/produ ... c604e337fc Hva er Clear Film Protection: ? Hva slags bakgrunn har de lyktene her, ligner de på FK Angel Eyes chrome? Skal bare ha ringene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Noen bidrag av kjærra mi.. Hella orginal AE, Har også baklys med samma look, CELIS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå