Magnus Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Vurderer å selge min Pioneer DEH8600MP. Ta kontakt om du er interresert. Mvh Magnus
ChrZZ Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Oooo! Denne spilleren har jeg hatt i snart ett år, og kan VIRKELIG gå god for den. MEGET god spiller og 13 bånds equalizer og mikrofonkalibrering av output til høytalere.
Fredrik Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 Og hva er minsteprisen for denne spilleren ?... la oss slippe mange runder med meningsløse innlegg...
Magnus Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Skrevet Juni 7, 2006 Spilleren er 1,5 år gammel og ser ut som ny. Kjøpte den i rundt 05 tror jeg. Kvittering følger med. Bilde av spilleren : http://www.sonicelectronix.com/images/a ... 600mpb.jpg Tenkte meg 3400,- for den. Meget pen spiller med utrolig lyd.
ChrZZ Skrevet Juni 7, 2006 Skrevet Juni 7, 2006 Dette her var toppmodellen til Pioneer i 2005. Virkelig verdt alle pengene! Til å anbefale på det sterkeste!
Nautiluz Skrevet Juni 7, 2006 Skrevet Juni 7, 2006 Suveren spiller! Hvorfor kvitte seg med den? Funnet noe bedre..?
Magnus Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Skrevet Juni 7, 2006 Ja, Pioneer DEH-P880PRS lurer jeg på. Skal vist vere noe bedre en 8600, å med et penere utseende. Men da også til en annen pris.. Er ikke sikker på dette enda, har ikke sett tester om den sålangt. Noe å si til den spilleren Nautilus ? Testa den?
Nautiluz Skrevet Juni 7, 2006 Skrevet Juni 7, 2006 Ja, Pioneer DEH-P880PRS lurer jeg på. Skal vist vere noe bedre en 8600, å med et penere utseende. Men da også til en annen pris..Er ikke sikker på dette enda, har ikke sett tester om den sålangt. Ok, er nok en god spiller det og. Har lavere volt på utgangen men tar det igjen på Ohmen. Tror ikke du vil merke den store forskjellen på lyden, men på utsende gjør du jo det. Har tatt inn ett noen i butikken. Skal sette opp ett godt tilbud på den. Er kanskje noen her som vil ha den pga at utsende passer bra til bmw.
Magnus Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Skrevet Juni 7, 2006 Ja, den var stilfull den spillern. Hva vil den komme på i pris sånn ca? Er vel med europeisk radio du får fatt i?
ChrZZ Skrevet Juni 7, 2006 Skrevet Juni 7, 2006 Den DEH-P880PRS er så fersk at den ikke har kommet på sidene til Pioneer? dårlige greier av pioneer... tsk tsk..
AC Schnitzer Skrevet Juni 7, 2006 Skrevet Juni 7, 2006 Denne? http://pioneer.no/no/product_detail.jsp ... id=430-458
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå