Gå til innhold

bimmers-treff ved Vikingskipet søndag 11. juni

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Ingen skal si den gikk dårlig nei :D

Hørte egentlig ikke så kraftig lyd, så bare bakenden sank mot bakken og bilen forsvant fort etterfulgt av psssjh!! :D

kvissel sin E30 turbo gikk heller ikke dårlig! Krefter ute å går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

AArgh, jeg var på hyttetur i helga, håpet at jeg skulle rekke ned igjen for å svinge innom, men kjørte jo feil bil på tur da, så det var kanskje like greit.

Avensisen gjør seg liksom ikke i den samlingen der av biler.

Har et bilde av bilen min fra utenfor vikingskipet, så jeg får prøve å klippe til noe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er så forbanna og kje over att jeg ikke fikk tatt turen. her satt jeg og arrangerte heile treffet. men, fikk jeg tatt turen sjøl? neida!! åhå.. oppgitt da ell?

men, ser jo ut til att dere som var dere koste dere. det gleder meg å høre. vi får nok få til flere treff om ikke så lenge..

jeg stiller hagen min til disposisjon til en grillfest.. kanskje mest aktuellt for oss i hedmark / oppland. men, alle er hjertlig velkommne. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3'er gutta hadde jekk veit du, men den passa selvfølgelig ikke til 5'ern til "Nautilus". Sånn går det når man prioriterer STORT anlegg, i stedet for nødvendig sikkerhetsutstyr... Nei da.. :lol:

Men europal støntet, var en kreativ løsning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nautilus, hva faen..? :lol:

Var det ingen av dere som hadde jekk?!

Jo vi hadde faktisk tre 3-serie jekker, men det var jo ingen av dem som passet på 5'ern til Nautilus :roll: Så da måtte vi jekke med europaller :D Når vi endelig hadde fått av hjulet foran så viste det seg at 15" reservehjulet (også fra 3-serie) ikke passet på foran, tok borti kalipperen! Så da måtte vi jekke opp bilen bak også og sette reservehjulet bak og 16" bakfelgen som stod på fra før, foran :D

Sånn går det når man dropper reservehjul og jekk til fordel for stereo :lol:

Det mest tragiske oppi det hele var vel at vi stoppet på en Statoil stasjon for å bytte dekk, hvor de omtrent bare solgte pølser og brus, for jekk det hadde de i hvertfall ikke :stupid:

EDIT: slo meg på målstreken der ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. synd Nautilus ikke sa fra tidligere at han skulle oppover (på lørdagen), da hadde jeg sikkert tatt båten over til Moss og blitt med oppover, MED jekk i bagasjen.. ;)

Jeje.. var en liten impuls tur. Fant ut at jeg kunne stikke en liten tur innom Sør Fron og være inkrever.. :angry:

Skrev jo i tråden på lørdagen, men var lite liv der da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får du det til da?? Må jo være norgesmester i punkteringer du.. Har du egentlig tellingen lengre??

Har vel pungtert 7-8 ganger ingen av gangene har jeg hatt reservehjul.. Lærer like fort som Homer Simpsons vøtt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...