Gå til innhold

BMW Z4 M Coupé testet av DinSide


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg vil tro at prøver og har man en slik bil, vil man synes det er verdt hver krone, det er ingeniør kunst på høyt nivå!

Bilen er sinnsykt rå!

Bare lyden i en sprek rekkesekser er noe for seg selv (nei jeg tenker ikke på 320/325 eller noe i den duren)

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jammen den peneste BMW'en som er kommet på denne siden av 2000....

Har digget denne siden første gang jeg så den!

Synes igrunn fargen var allright, jeg....

Sølv er jo så sinnsykt oppbrukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var hos bmw forhandleren i orlando, så hadde de sånn 12 av disse bilene på lager. det er ganske så drøyt. men de kjøpte inn mange biler på engang da vente tiden var på over 2 mnd for en bmw fra tyskland og 5 uker fra usa... Z4`en er nå laget i Usa da. Men en drit kul bil. Den koster 54000 dollar her tror jeg det var og da var det 6 år med full service inkludert, der de betaler for deler og alt. Det vil si clutch, bremseklosser, olje osv osv... eneste som ikke var inkludert var Dekk!!! Hehe.. får man en slik avtale i Norge eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var hos bmw forhandleren i orlando, så hadde de sånn 12 av disse bilene på lager. det er ganske så drøyt. men de kjøpte inn mange biler på engang da vente tiden var på over 2 mnd for en bmw fra tyskland og 5 uker fra usa... Z4`en er nå laget i Usa da. Men en drit kul bil. Den koster 54000 dollar her tror jeg det var og da var det 6 år med full service inkludert, der de betaler for deler og alt. Det vil si clutch, bremseklosser, olje osv osv... eneste som ikke var inkludert var Dekk!!! Hehe.. får man en slik avtale i Norge eller?

Tvilsomt at en slik avtale er å få i Norge ja! :roll::(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er rå men jeg må si at setene i E46 M3 ser usedvanlig mye råere ut. Disse så nesten litt pinglete ut i forhold.. Kan hende det var synsbedrag men..

Det er sannsynlivis fordi setene skal være lette!

Må si meg enig der, de ligner ganske mye på CSL-setene, som er skikkelig bøttestolinspirert. Tøffe stoler synes jeg, selv om de ikke er så kraftige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turtallsperren ligger kun 100 o/min etter effekttoppen. Det gjør at man må være spesielt årvåken for å få til riktige girskift, det er ikke snakk om at man kjenner at effekten er i ferd med å dabbe av.

Det er dette som er gøy med M-biler :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...