Naitsirk Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Det motor-rommet var rent å bra nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Bilen er skikkelig gjennomført. Ingenting er overlatt til det tilfeldige i motorromet! Bytt bakfanger og sideskjørt så den komplett i mine øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2001e46coupe Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 denne er helt sinsykt strøken! Satt på noen runder på søndagen på rudskogen, kan skrive under på at det går bra også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Synes den motoren gjør en utmerket jobb i en tung E34. så den E30n der må flytte greit på seg! Ett bra bygge den bilen der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Her er iallefall et... Jeg syns dette motorrommet var veldig rent og ryddig men syns det blir for mye plast på v8'eren. Bedre sånn som noen av v12'erene blir framstilt enn å bli dekket av plast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baklie_E30 Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Jeg vil påstå at Henrik sin er minst like fin, om ikke finere;) Vi vel påstå at Henrik sin ikke kan måle seg på finishen!Den er jo ikke akuratt like strøken! Syns at den bilen fortjente denne prisen utrolig mye!Klart den peneste modifiserte E30`en på treffet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Kva motor er den V12 som står M - Power på??? M8???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Kva motor er den V12 som står M - Power på??? M8???? M8, ja. http://www.e31.net/modelle_e.html#M8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Nei, 850 CSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Det spørs om det er S70-motor eller S70/1. Men bildet ligger i forbindelse med M8-prototypen, så jeg antar den er derifra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Stemmer, jeg enset ikke det i midten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Her hadde det gjort seg med M3-speil, M3-vinge og kromlister rundt grillen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå