BMWE34 Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Den indre knuten på drivakselen på min E30 har røket, er det mulig å skifte bare knuten eller må jeg skifte helle akslingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Det er mulig mener jeg, men du kan jo bare få tak i en brukt da, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 har drivaksling til E30 jeg.. Kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2006 Nå har jeg jo akslinger liggende, men har en med gåen yttre knute, men grei inndre knute! Dette er til en bilcross bil så prøver å holde budjettet nede. Noen som vet hvordan man skifter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feedon Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 må vell nappe av låseringen helt på tuppen, løsne mansjetten og dra den av hvis jeg ikke husker feil.. muligens bruke litt makt? og omvendt på igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2006 Hvordan kommer jeg til denne låseringen da? Er klokka rundt demonterbar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå