320it Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Det med forbruket ble vel endret da M52B20 motoren med vanos kom i 1996. Dreiemomentet ble også høyere og bedre respons på gassen gassresponsen ble vell strengt tatt ikke bedre på m52 kontra m50? heller stikk motsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Det med forbruket ble vel endret da M52B20 motoren med vanos kom i 1996. Dreiemomentet ble også høyere og bedre respons på gassen gassresponsen ble vell strengt tatt ikke bedre på m52 kontra m50? heller stikk motsatt Kom ikke M52B20 motoren med vanos i 1994? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Folk skryter sånn at jesus ville stått opp av graven! jeg leste igjennom alle innleggene nå! men før jeg begynnte å lese. så jeg åssen motor vær bruker hadde. hadde han 320 Skrøyt han som bare faen om den motor og at IS var så elendig at en toyota starlett 1 liter hadde knekt den i alt! jeg Kjøpte meg gjust en ny 318is og den går betraktelig mye bedre en min gamle 318IS. Så at det kommer ann på motor til motor skal en ikke se bort ifra,. men jeg ville tatt 318is. får vis du først skal ha 6er kan du ikke ha 320! minst 323 så får helder 6ern komme med tide! Og husk! du kan ikke ha noe annet en coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Mye merkelige erfaringer og "tester" her vil jeg si. Hvis du stiller opp bilene ved siden av hverandre og skal sjekke aks.mot hverandre,kan du glemme å få et realistisk resultat. Husk at dere klarer aldri og ha den 100% samme kjørestilen og regner heller ikke med at dere hadde samme dekkdimmensjon og ballast på bilen heller.Modellen er også selvf.viktig.Her er det bagateller som avgjør... Mulig responsen på en 318 er raskere men ingenting kan måle seg med å kjøre en ekte BMW-sekser! OG hvis du fyller opp begge bilene med full ballast og 5.personer,skal jeg love deg at du vil merke forskjell. 4-syl er ganske raske men ikke sterke slik som en sekser er.Et par latterlige innlegg her ang.effektanlegg også... Hvorfor setter man da eff.anlegg på en sekser...?(!!) For å utdype den herlige "malinga" til motoren selvfølgelig! Har hatt 6 BMW'er og MAANGE kompiser med BMW og til dags dato aldri hørt en 4-er BMW låte like herlig og sexy som en 6-er. Høy lyd er ikke nødvendigvis BRA lyd! Ekte BMW er sekser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RFlusund Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Mye merkelige erfaringer og "tester" her vil jeg si. Hvis du stiller opp bilene ved siden av hverandre og skal sjekke aks.mot hverandre,kan du glemme å få et realistisk resultat. Husk at dere klarer aldri og ha den 100% samme kjørestilen og regner heller ikke med at dere hadde samme dekkdimmensjon og ballast på bilen heller.Modellen er også selvf.viktig.Her er det bagateller som avgjør...Mulig responsen på en 318 er raskere men ingenting kan måle seg med å kjøre en ekte BMW-sekser! OG hvis du fyller opp begge bilene med full ballast og 5.personer,skal jeg love deg at du vil merke forskjell. 4-syl er ganske raske men ikke sterke slik som en sekser er.Et par latterlige innlegg her ang.effektanlegg også... Hvorfor setter man da eff.anlegg på en sekser...?(!!) For å utdype den herlige "malinga" til motoren selvfølgelig! Har hatt 6 BMW'er og MAANGE kompiser med BMW og til dags dato aldri hørt en 4-er BMW låte like herlig og sexy som en 6-er. Høy lyd er ikke nødvendigvis BRA lyd! Ekte BMW er sekser! WORD! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 jeg kjørte fra en is med min 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Mye merkelige erfaringer og "tester" her vil jeg si. Hvis du stiller opp bilene ved siden av hverandre og skal sjekke aks.mot hverandre,kan du glemme å få et realistisk resultat. Husk at dere klarer aldri og ha den 100% samme kjørestilen og regner heller ikke med at dere hadde samme dekkdimmensjon og ballast på bilen heller.Modellen er også selvf.viktig.Her er det bagateller som avgjør...Mulig responsen på en 318 er raskere men ingenting kan måle seg med å kjøre en ekte BMW-sekser! OG hvis du fyller opp begge bilene med full ballast og 5.personer,skal jeg love deg at du vil merke forskjell. 4-syl er ganske raske men ikke sterke slik som en sekser er.Et par latterlige innlegg her ang.effektanlegg også... Hvorfor setter man da eff.anlegg på en sekser...?(!!) For å utdype den herlige "malinga" til motoren selvfølgelig! Har hatt 6 BMW'er og MAANGE kompiser med BMW og til dags dato aldri hørt en 4-er BMW låte like herlig og sexy som en 6-er. Høy lyd er ikke nødvendigvis BRA lyd! Ekte BMW er sekser! Og det sa en med Automat Men ja 6 er best under panseret. men ikke automat fysj ä mæ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Ja,nettopp.Men det betyr ikke at jeg ikke har kjørt et lass med manuelle da... Og jeg er ikke ute etter å teste bilen min hele tiden,har egentlig gjort litt i fra meg det fra før. Prøv å vær litt sakelig. Brukte heller ikke min bil som noe eks.her hvis du kan lese. Er deilig med automat når du står mye i kø. Tenk litt før du uttaler deg og prøv å se ting litt nøytralt... Men ja,jeg skjønner hva du mener. 0,7.sek.tregere/0-100. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Hva med å skaffe to helt originale biler, en 318is og en 320, leie en profesjonel sjåfør og kjøre bilene på en bane som krever at hele turtallspekteret må benyttes. Da skulle vi vel fått en indikasjon på forskjellen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 går ikke an å samenligne hvem av disse er best,dem som har 320i syns den er best også motsat.har alt med fører å model å hvor lang hver enkel bil har godt,å for å høre den deilige murringa fra 6,så kjører du rundt med 0 bass å 0 musikk da men så klart gir den en bedre lyd en 4,men hvis jeg skulle hat 6 hadde jeg droppet 320i å heller godt for 323i..men det er et valg hver enkel tar,å mye som spiller inn når man velger bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 og forsikring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Konklusjonen må bli at den beste av 318is og 320i er: 325i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 hehe! denne diskusjonen kommer til å holde på i evig tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 hehe!denne diskusjonen kommer til å holde på i evig tid jepp,men tallene taler vel for seg? 320i: 2 liter , 6 sylindere, 150 HK, 190 nm,0-100:10.0 sek.toppfart 214km 318is: 1.8 liter,4 sylindre, 140 hk, 180 nm,0-100: 10.2,toppfart 213km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 hehe ja, men folk vil ha sine ulike meninger uansett:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå