Gå til innhold

Vurderer kjøp av E46 320 DAT M Sport

antiloop
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror du hadde fått bedre respons av poste en i "annet"..

Syns det ser ut som en meget pen og strøken bil. Tror ikke du skal gjøre et dårlig kjøp her, men jeg tror jeg ville ha funnet en bil med litt mindre km.stand :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

320D er hvertfall en god bil!!

Og Touring med M-pakke er jo lekkert!! :)

Ser ikke noe navi da, som det står i annonsen..

tror ikke KMstand er så ille..

Er det ikke Xenon? Ser jo sånn ut på bilde, men står ikke noe om det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er heller ikke el.seter m memory som det står... mulig han bruker arkivbilder av bilen.... Prisen er hvertfall veldig bra, selv om den har gått et stykke. Om den har skiftet dempere og ellers alt annen av slitedeler - er jo dette et knallkjøp.

Jeg prøvde en 320dat msportII for 1 mnd siden... kjempeflott bil, men da jeg prøvde 325ia touring msport dagen etter var det ingen tvil... bensinutgaven er veldig mye bedre å kjøre, spesielt girkassen var en drøm i forhold. _Har en del lange bakker hjem og her ble det bare mas med diesel og automatkasse, gira opp og ned - og det rykket mye... mens 325ia var en nytelse opp bakkene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått flere tilbud på biler fra Tyskland i dag men det er så å si ingen ting å spare, de ligger på 280 - 315k og da er det biler med 16/9 navi og Xenon Har muligens funnet bilen her på berget, en 320 DAT M sport med 104000 på telleren til 269000 ferdig reg og fra forhandler. :D

c4.jpg

c5.jpg

M_Sport_012.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...