antiloop Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Noen som har noen formeninger om denne? KM. stand i forhold til pris etc!? Kan det være et godt kjøp..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2006 Er det ingen som har noe å si om denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Tror du hadde fått bedre respons av poste en i "annet".. Syns det ser ut som en meget pen og strøken bil. Tror ikke du skal gjøre et dårlig kjøp her, men jeg tror jeg ville ha funnet en bil med litt mindre km.stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 320D er hvertfall en god bil!! Og Touring med M-pakke er jo lekkert!! Ser ikke noe navi da, som det står i annonsen.. tror ikke KMstand er så ille.. Er det ikke Xenon? Ser jo sånn ut på bilde, men står ikke noe om det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2006 Ser ikke noe navi jeg heller! Ser ut til det er Xenon ja! Skal uansett få sett på kjerra i løpet av neste uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkvaldreBajas Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Er heller ikke el.seter m memory som det står... mulig han bruker arkivbilder av bilen.... Prisen er hvertfall veldig bra, selv om den har gått et stykke. Om den har skiftet dempere og ellers alt annen av slitedeler - er jo dette et knallkjøp. Jeg prøvde en 320dat msportII for 1 mnd siden... kjempeflott bil, men da jeg prøvde 325ia touring msport dagen etter var det ingen tvil... bensinutgaven er veldig mye bedre å kjøre, spesielt girkassen var en drøm i forhold. _Har en del lange bakker hjem og her ble det bare mas med diesel og automatkasse, gira opp og ned - og det rykket mye... mens 325ia var en nytelse opp bakkene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2006 Skal kontakte de i morgen og forhøre meg litt.. Noen her som har bilde av m sport touring med BBS CH 19" felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2006 Bilen ble solgt på lørdag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkvaldreBajas Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 kjipern da..... Jeg leita i 3 mnd før jeg fant min E46touring... det er mange av dem, men skal du ha kort kjørelengde, msport og bra pris - så må man ha tålmodighet.. plutselig dukker det opp en fin en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2006 M sport må det være! Fikk beskjed fra selger at han hadde fått inn en til men den var blå! Det var også mere utstyr på den! Skulle sende meg bilder av den senere i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Er det ikke flere er på forumet som selger 320dat'er ?? Mulig jeg tar litt feil.. men for sikkerhets skyld kan man jo lete litt med søke-funksjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Anbefaler deg helt klart å handle i Tyskland! Da får du akkurat det utstyret du vil ha også.. mye større utvalg! og billigere! Anbefaler aut. BMW forhandlere. Du kan søke etter biler på www.bmw.de og så Gebrauchtwagenbörse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Syns prisen er så der..Var nettopp i tyskland og hentet en lik bil. Dog med kmstand kun 45', og med 16:9 skjerm. Kom inn på 300'. Dette var en 03 modell også. Ellers lik med M pakke,felgene etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2006 Har fått flere tilbud på biler fra Tyskland i dag men det er så å si ingen ting å spare, de ligger på 280 - 315k og da er det biler med 16/9 navi og Xenon Har muligens funnet bilen her på berget, en 320 DAT M sport med 104000 på telleren til 269000 ferdig reg og fra forhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Er jo grei pris, men jeg syns det er greit å betale par ekstra kroner for 16:9 skjerm, ok høyttaler pakke og bi-xenon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå