sledoholic Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Var på Sommertreffet på ACR i helga, tok et par bilder jeg tenkte jeg skulle legge ut. Været var bra å veldig mye folk å mange råe biler. Kvaliteten på bildene er ikke den beste, de er tatt med mobilen. Er det noen flere som har tatt bilder så legg dem ut........ E30 med MC motor: Ble ikke så mange bilder, men håper det er andre som har flere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Syntes det var et bra treff men jeg har bare filmet med video kamera, skal se om jeg får lagt ut på nettet en plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Var mye rått oppe i nord ja. Dæven for en morsom bane, m3`en fikk lufta seg godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Så ut som det var mye "snacksy" der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Kunne godt tenkt meg denne . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 noen flere bilder : dette er en e36 328 coupe. den er til salgs. er en kompis av meg sin bil, så jeg kan skaffe mer info om bilen hvis noen vil kjøpe den. eller dere kan ringe han på 99568278. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Mye BMW der ser det ut som ACR ser utrolig heftig ut å kjøre på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Der var det mye rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 anbefaler alle til å ta seg en tur til Mo i Rana i august da er det sommertreff igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Så morsomt ut det der Hvordan var det å kjøre? Ingen ulykker av noe slag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Masse lekkert der ja så det ut til. Den gule E46 M3en er jo bare griselekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Så morsomt ut det der Hvordan var det å kjøre? Ingen ulykker av noe slag? joda, var noen ulykker.. en subaru impreza stv som ble relativt mosa. en stk volvo 740(?) smalt ganske godt i autoværnet. og den gull farga drifter bilen fikk mosa frontspoilern og et sideskjørt. var i allefall det jeg fikk med meg av ulykker. syns egentlig det er utrolig at det ikke skjedde flere ulykker. HELT vanvittig sinnsykt som enkelte kjører!! personelig kjørte jeg for første gang på bane, var ikke så skummelt som jeg trodde. kjørte sikkert seinest av alle, men det var gøy fordet de fleste viser så pass med hensyn at det går greit. men det er jo alltid noen som er helt tomme i hodet og driter i alt og alle. men man ser fort hvem det er, så er det jo bare å holde seg unna de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 joda, var noen ulykker.. en subaru impreza stv som ble relativt mosa. Oi.. det var vel ikke 'hmhaga' eller?? Han har kjørt masse på bane før.. flink virker det som. Svart Impreza GT.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 joda, var noen ulykker.. en subaru impreza stv som ble relativt mosa. Oi.. det var vel ikke 'hmhaga' eller?? Han har kjørt masse på bane før.. flink virker det som. Svart Impreza GT.. var i affal en svart impreza stv. han vant pris for treffets mest uheldige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 joda, var noen ulykker.. en subaru impreza stv som ble relativt mosa. Oi.. det var vel ikke 'hmhaga' eller?? Han har kjørt masse på bane før.. flink virker det som. Svart Impreza GT.. Mener jeg har lest på evo att han skulle oppover, så det er jo en viss sjanse for att det er han ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå