Dirty Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 byttet kamakslingen ventiler tønner alt rett å slett! den er blitt skikkelig mye piggere og flott lyd når jeg drar blien litt på turtall. men syns den tikker når den sviver på tomgang! alt er jo nytt kan det tikke da? forresten kan virke som at det kommer fra en annen plass en fra kamakslingen. men er sånn iriterene tikkelyd ;/ trenger hjelp er så frustrerT brukt masse cash så tikker den enda :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Kan være dysene som tikker litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2006 ok takk. blir jeg nødt til å bytte dysene får at tikkingen skal forsvinne! og forresten er kvasskam jeg kjøpt! noen som vet om effektøkning? ca ekstra hester? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Dysene tikker alltid litt, så tror ikke det blir bedre om du skifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2006 Dysene tikker alltid litt, så tror ikke det blir bedre om du skifter ja skjekket just ut dette, i og siden jeg hadde mekaniske ventilløftere eller er jeg helt på bærtur' i irak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Du har vel ikke tilfeldigvis M40 motoren? Isåfall så kan du gi opp å bli kvitt ALT, for det er så godt som umulig. Det var noen som hadde prøvd å renske den med diesel med stort hell. Usikker på om det er så lurt med nye deler.. M40 = Feilkonstruert = SYmaskin. Har hatt 3 M40 motorer, verste jeg har vært borti !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2006 Du har vel ikke tilfeldigvis M40 motoren?Isåfall så kan du gi opp å bli kvitt ALT, for det er så godt som umulig. Det var noen som hadde prøvd å renske den med diesel med stort hell. Usikker på om det er så lurt med nye deler.. M40 = Feilkonstruert = SYmaskin. Har hatt 3 M40 motorer, verste jeg har vært borti !! ja er m40 :/ ja bare problemer :S men men duger som første bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Er M42 like plaget med tikking som M40 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 M42 motorn är en mycket hållbar konstruktion utan direkta svagheter. Motorn känns igen sedan E30 karossen och har en kedjedriven kamaxel. Tickande ventiler kan förekomma och orsakas oftast av igensatta hydrauliska ventillyftare, vilket kan indikera på slarv med oljebyten. http://www.autopower.se/begagnatguiden/e36/default.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 du kan smøre dysene ved å ha bittelitt 2 takts olje i bensinen. hvor mye vet jeg ikke men det er et tips som jeg har hørt flere plasser så ligger kanskje noe i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2006 du kan smøre dysene ved å ha bittelitt 2 takts olje i bensinen.hvor mye vet jeg ikke men det er et tips som jeg har hørt flere plasser så ligger kanskje noe i det. ok takker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 hvis den tikker så kan du prøve å bytte til tykkere olje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå