PK Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Håkon, har du noen gang rattet flere km. bak rattet i en Ford F150 Lightning. Det har jeg og jeg har kanskje tilbrakt 1000km bak rattet på en. Bilen er perverst rå, og syns ikke kvaliteten var ille i det hele tatt. Utseende har jeg heller ikke noe imot. Du tror ikke jeg ville ha eid en?, da tror du virkelig feil, for jeg holdt på å kjøpe meg en sånn en for litt siden Syns den største skandalen er bremsene på F150 lightning. På størrelse med en leverposteiboks. En test ville neppe endret mitt syn. Har ALLTID avskydd ford. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Hvorfor? På grunn av navnet? Kanskje bremsene ikke er helt optimale, men bilen er jo fet i seg selv, selv om det står Ford i grillen? Hva med denne BMW`en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 syke menneske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Hvorfor? På grunn av navnet? Kanskje bremsene ikke er helt optimale, men bilen er jo fet i seg selv, selv om det står Ford i grillen?Hva med denne BMW`en? Har ikke noe med navnet å gjøre. Har litt med min far og andres erfaringer med merke å gjøre. Kan egentlig ikke forklare det. Det er som noe som ikke smaker godt, ikke noe for den som ikke liker det. Generelt sett misliker jeg pick-up'er, og amerikanernes generelle motsatthet av det jeg elsker ved BMW. Men er egentlig europeiske ford jeg HATER. Amerikanske ford er ikke så værst iforhold til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolfen Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 lada:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 nei jeg kan vel ikke påstå at jeg har kjørt en nok til å kunne uttale meg veldig personlig, men jeg har sittet i en, og jeg har kjørt en i 5 min... det jeg erfarte var ikke noe særlig, og jeg er svært enig med Jeremy Clarkson... Anbefaler alle som er i tvil om hva de mener om den bilen å se den episoden hvor den bilen blir testet... en megent interessant vinkling.. slettes ikke alle Americanske biler som er dårlige, og det trenger ikke ha noe med å gjøre at de ser stygge ut, men F150 lightning er utvilsomt like dårlig som den er stygg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 uten tvil nissan, evt audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 nei jeg kan vel ikke påstå at jeg har kjørt en nok til å kunne uttale meg veldig personlig, men jeg har sittet i en, og jeg har kjørt en i 5 min... det jeg erfarte var ikke noe særlig, og jeg er svært enig med Jeremy Clarkson...Anbefaler alle som er i tvil om hva de mener om den bilen å se den episoden hvor den bilen blir testet... en megent interessant vinkling.. slettes ikke alle Americanske biler som er dårlige, og det trenger ikke ha noe med å gjøre at de ser stygge ut, men F150 lightning er utvilsomt like dårlig som den er stygg! men så sitter det en liten Jeremy Clarkson i deg da viste du at han hater bmw m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 nei jeg kan vel ikke påstå at jeg har kjørt en nok til å kunne uttale meg veldig personlig, men jeg har sittet i en, og jeg har kjørt en i 5 min... det jeg erfarte var ikke noe særlig, og jeg er svært enig med Jeremy Clarkson...Anbefaler alle som er i tvil om hva de mener om den bilen å se den episoden hvor den bilen blir testet... en megent interessant vinkling.. slettes ikke alle Americanske biler som er dårlige, og det trenger ikke ha noe med å gjøre at de ser stygge ut, men F150 lightning er utvilsomt like dårlig som den er stygg! men så sitter det en liten Jeremy Clarkson i deg da viste du at han hater bmw m3 Feil, Clarkson hater alle BMW'er utenom M-modellene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Da ville jeg gått for en Dodge RAM SRT10 jeg nydelig pickup med 500 hester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Da ville jeg gått for en Dodge RAM SRT10 jeg nydelig pickup med 500 kraftige dieselhester Fyller du diesel på den pickupen så har du bokstavelig talt drete på draget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Da ville jeg gått for en Dodge RAM SRT10 jeg nydelig pickup med 500 kraftige dieselhester Fyller du diesel på den pickupen så har du bokstavelig talt drete på draget! My bad ! Er jo selvfølgelig bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Da jeg fyllte full tank på Lightningen gikk det bensin for litt over 1000kr ! Kan ikke tenke hvor mye det ville ha kostet om jeg hadde kjøpt SRT-10.. Syns forøvrig at 04 og 05 SRT-10 er myye penere enn denn nye SRT-10 som du viser i et av innleggene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Da jeg fyllte full tank på Lightningen gikk det bensin for litt over 1000kr ! Kan ikke tenke hvor mye det ville ha kostet om jeg hadde kjøpt SRT-10.. Syns forøvrig at 04 og 05 SRT-10 er myye penere enn denn nye SRT-10 som du viser i et av innleggene.. Klart det koster på disse bilene som sluker bensin, men de som har råd til denne bilen har vel råd til bensin også vil en tro... Er ikke helt enig med deg at 04 og 05 SRT10 er penere enn denne, men hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 He-he. Er nok ikke alle som har råd til bensinen også. Guttungen til søstra mi kjøpte seg en 04 lightning som 19 åring. Han slet litt med bensin ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå