Aguilera Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Hmm, en knallrød Celica tipper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR.H Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 He-he. Er nok ikke alle som har råd til bensinen også. Guttungen til søstra mi kjøpte seg en 04 lightning som 19 åring. Han slet litt med bensin ja Hvor mye bruker en sånn doning på mila? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Jeg skulle hatt en Porshe. Må vel kalle det en drøm som skal oppfylles i fremtiden. Også ville jeg tittet nærmere på Audi og SAAB. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hannepanne Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Ville nok hatt en Audi, VW golf eller Mercedes! Lånte en Mercedes i påska å det er en go nr 2;) Avantgarde`n var ikke så ille:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Som sommerbil/banebil hadde denne vært interessant: TVR Tuscan Som bruksbil hadde det vært helt OK med den nye Suzuki Grand Vitara. Som morrobil/prosjektbil/banebil er et par Alfaer aldri feil Jeg vil dessuten legge til at Lotus Exige (1. utgave) ikke er å forakte Den nye Lancer Evo er også MEGET tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 He-he. Er nok ikke alle som har råd til bensinen også. Guttungen til søstra mi kjøpte seg en 04 lightning som 19 åring. Han slet litt med bensin ja Har man ikke råd til bensin til bilen har man heller ikke råd til å ha bilen, enkelt og greit. De er jo ikke de mest økonomiske bilene man får tak i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2006 Hmm, en knallrød Celica tipper jeg. men du er vel fornøyd med compact'en?!?! eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 He-he. Er nok ikke alle som har råd til bensinen også. Guttungen til søstra mi kjøpte seg en 04 lightning som 19 åring. Han slet litt med bensin ja Hvor mye bruker en sånn doning på mila? Mvh He-he. Jeg vet ikke hvor mye den bruker. Du kan jo tenke deg hvordan 19 åringer bruker disse bilene, så kan du jo se ut ifra dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Jeg skulle hatt en Porshe. Må vel kalle det en drøm som skal oppfylles i fremtiden. Også ville jeg tittet nærmere på Audi og SAAB. Hehe, Porsche er jammen tingen.... Men skal du ha en slik, må du jammen få til å stave navnet riktig.... Min mening: Henger man seg opp i kun ett merke, og mener alt anna er drit, går man virkelig glipp av mye morro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 hvilket bilmerke ville du ha hatt hvis det ikke skulle vært BMW?? Ferrari Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 En Audi kanskje... De nyeste Volvo stv. er jo heller ikke stygge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 jeg har lenge siklet på Nissan Skyline GTR R33.. 2,6L turbo Rekke 6`er 280 hk og 375nm orginalt. mulig jeg ikke er så orginal som de fleste her,men digger den bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordal Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Italiensk såklart Skal eie en ferrari før jeg parkerer tøflene for godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Porsche, MB, Datsun 260Z, Ferrari, Mazda Rx7/Rx8, Nissan, Toyota. Eit eller anna med bakhjulstrekk iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå