Aama_Racing Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 altså, det finnes faktisk de naboene som sitter å venter på noe å irritere seg over.. å selv om man skal ta hensyn så skal man også leve litt og da.. men at noen går så langt som å ødelegge andres eiendom synes jeg er litt drastisk! jeg hadde gått bort å konfrontert de med det jeg.. du har ikke rett til å gjøre som du vil, men det har faen ikke de heller! og kjenner jeg denne typen folk rett så har de en av disse mopedistene i huset og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2006 altså, det finnes faktisk de naboene som sitter å venter på noe å irritere seg over.. å selv om man skal ta hensyn så skal man også leve litt og da.. men at noen går så langt som å ødelegge andres eiendom synes jeg er litt drastisk! jeg hadde gått bort å konfrontert de med det jeg.. du har ikke rett til å gjøre som du vil, men det har faen ikke de heller! og kjenner jeg denne typen folk rett så har de en av disse mopedistene i huset og? Du høres ut som en fornuftig mann! ja mesten. ikke moped men en Atv og en sånn liten cross:P jæækli irriterans på søndagene når de kjører opp å ned opp å ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 ja mesten. ikke moped men en Atv og en sånn liten cross:P jæækli irriterans på søndagene når de kjører opp å ned opp å ned Hehe.. søndag er ofte en slitsom dag for oss dødlige og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 dirtydicky, du har jo kjørt med mopeder rundt i nabolaget ditt på fri eksos i 2 år du også... ikke si imot nå, for det har jeg sett... du spilte jo som faen etter de hadde klaga til deg den dagen, det så jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Denne saken har to sider, ingen tvil om det! På en annen side, nabokonflikter har det jo vært i alle år. Og det høres ikke ut som du gjør så veldig mye for å avslutte denne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 jeg kan ikke tro at du bare tunet inn anlegget og fikk en klage altså.. må vel litt mere enn det til før en nabo faktisk gidder å gjøre noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MpA Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 hihi, dette var artig, skal følge denne arteikkelen her, hehe, mye man skal lese før øynen popper ut av skallen, hehe mossomt, kom igjen, mere blod mere blod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 dirtydicky, du har jo kjørt med mopeder rundt i nabolaget ditt på fri eksos i 2 år du også... ikke si imot nå, for det har jeg sett...du spilte jo som faen etter de hadde klaga til deg den dagen, det så jeg også heh ja kim vis du leser leser litt . så står det jo at jeg ikke bryr meg om mopedene fordi jegh ar gjort det sjøl. kjørte ikke på fri eksos. får det fikk æ ikke lov av pappa hehe og vi skrudde ned musikken jeg viste deg bare ¨å det kunne spille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 jeg kan ikke tro at du bare tunet inn anlegget og fikk en klage altså.. må vel litt mere enn det til før en nabo faktisk gidder å gjøre noe? nei faktisk ikke eller vi hørte på musikk mens vi vasket bilen au da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 Denne saken har to sider, ingen tvil om det! På en annen side, nabokonflikter har det jo vært i alle år. Og det høres ikke ut som du gjør så veldig mye for å avslutte denne... åjoda har vært å snakket med naboene og de neker får å ha gjort det! de mente det ikke gjør noe at jeg spiller høy musikk. så nå jeg er forvirret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 helvete dirtydicky,kan vi ikke bare skylde på kråka di eeeeeeeh, jeg mente dama di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Tror han Dan-fyren har mensen. Det er den som ødela anlegget som skal ha bank. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 Tror han Dan-fyren har mensen. Det er den som ødela anlegget som skal ha bank. hehe det er gutten sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Nå har jeg faktisk personlig erfart hva det innebærer å ha naboer som gir blaffen og spiller høy musikk når det passer dem. Det er jeg drittlei av, og derfor ser jeg rødt når jeg ser sånne som deg, dirtydicky. Har ingenting med å gjøre at jeg er bedre enn deg, men om det å ta hensyn til andre. Du er ikke alene i verden. Hvis det viser seg at du KUN har fått en klage på deg, så skal jeg innrømme at det er litt drøyt å ødelegge anlegget ditt. Men til de som syns det å spille høyt og sjenere naboene er greit, så overrasker det meg ikke. Er jo sånn det har blitt i dag, særlig blant unge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Denne saken har to sider, ingen tvil om det! På en annen side, nabokonflikter har det jo vært i alle år. Og det høres ikke ut som du gjør så veldig mye for å avslutte denne... åjoda har vært å snakket med naboene og de neker får å ha gjort det! de mente det ikke gjør noe at jeg spiller høy musikk. så nå jeg er forvirret! Da er det bare å handle inn nye høyttalerelementer da. Bare litt større enn de gamle, hehe. Er jo alltid greit å få siste ord i en god, gammeldags nabokrangel... Har selv hatt et troll av en nabo som klagde på de minste ting, jævla irriterende å få så mye kjeft i lengden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå