Muren Motorsport Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 att du torpederte ei corvette burde kvalifisere til fotgjengarstatus livet ut spørr du meg.. selv i 1969 hadde corvetten bedre kjøreegenskaper/kjøreglede enn en BMW noengang kommer til å få! men att en enspora BMW frik ikke liker designet til en AMCAR forstår jeg.. liker bedre bilentusiaster jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 att du torpederte ei corvette burde kvalifisere til fotgjengarstatus livet ut spørr du meg.. selv i 1969 hadde corvetten bedre kjøreegenskaper/kjøreglede enn en BMW noengang kommer til å få!men att en enspora BMW frik ikke liker designet til en AMCAR forstår jeg.. liker bedre bilentusiaster jeg.. hvis ikke du har bmw engang, hva driver du med på forumet her da a? synes innlegget var hysterisk festlig, samtidig som du hadde mange gode poeng.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 hvis ikke du har bmw engang, hva driver du med på forumet her da a? Det holder med å kun ha en interesse for BMW for å delta i diskusjonene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 holder det ikke bare med interesse for å diskutere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jlien Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Hahaha så sinnsykt bra morsomste jeg har lest på lenge, but still, true! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 He he! Du har noen artige poeng der!! Er Saab fan jeg da Ingen som lager cabriolet`er som Saab Men ellers syns jeg nok Bmw er bedre på de fleste punkter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 holder det ikke bare med interesse for å diskutere ? Det er forsåvidt korrekt, men 4 av 9 fora er BMW spesifikke og det legger vel kanskje visse begrensninger for en som ikke er interessert i BMW. I tillegg er mange av diskusjonene preget av interne BMW begreper som motorkoder og modellnummer... og de gir ingen mening for en som ikke er interessert i BMW. Vi har av og til noen rotløse kverulanter innom, men de blir som regel ikke værende her inne i lang tid. Det er heldigvis mange andre steder på nettet der de kan få tømt seg... som f.eks her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 oki.. men virker da som han var en smule mer amcar fan spør du meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 oki.. men virker da som han var en smule mer amcar fan spør du meg.. Jeg er bilentusiast.. Har hatt over 50 biler som jeg har kjøpt,restaurert å solgt, mye amcar--mye BMW, mange andre merker. mener og jeg kan bidra med nyttig info på ett bmw forum selv om jeg for øyeblikket ikke har en BMW i garasja. Men jeg har inntrykk av att de fleste BMW eiere er veldig enspora, Dvs. kun øye for BMW. har en klan her ute på øyane som er helt ekstreme på dette feltet! har faktisk gådd så langt att de driver hærverk på f.eks. litt pynta volvoa!! blir kvalm av slikt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 et humoristisk og bemerkelsesverdig innleg. men, det som kanskje intresserte meg mest er den O.T diskusjonen som er her nå. Hvem har sagt man må ha en bmw i garasjen for å diskutere/komme med inlegg her på bimmers? bmw'n min har ikke en gang skilter. den står 2 timer's kjøring unna meg. og har ikke sett den siden september. er jeg da ikke lenger kvalifisert. i samme grad som muren ikke er kvalifisert? nei vet du hva.. skjerp deg mOMOe!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 greit jeg bøyer meg i støvet.. ble bare litt irritert over at noen kom å slang dritt om ett så artig innlegg, men beklager så meget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå